![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har merket at når min PC (kjører XP SP2) er bearbeiding av informasjon det er en liten, men merkbar støy, som synes å komme fra harddisken. Støyen er som en liten "trommene"-lyd. Det synes å være noe funksjonelt problem, bare støy, men jeg lastet ned og kjørte MAXTOR verktøyet (for Windows) som ga umiddelbar mislykkes på både kort og lang selv tester. Drive er MAXTOR STM3250820AS. Problem eller ikke? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er mulig det kan være på vei ut.
Støy er normalt en Tell Tale tegn og testing av programvare sviktende ryggene som opp I guess. Maxtor stasjoner er heller ikke den mest pålitelige rundt, jeg har fått mange stryker på meg. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp .... tid til å sikkerhetskopiere viktige data ... jeg mener
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer Svikter Plutselig å anerkjenne meg ekstern harddisk (Maxtor) | teenee23 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 9 november 2009 17:08 |
| Maxtor ekstern harddisk | VJH | Drivere og flyttbare medier | 2 | 27 juni 2008 16:48 |
| Maxtor harddisk problem | softmind82 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 29 august 2007 16:18 |
| Harddisk - må erstatte Myk Maxtor stasjon | Kobolt | General Hardware Chat | 1 | 14 nov 2006 05:58 |
| Harddisk - Hvilken foretrekker du, Maxtor eller Samsung? | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 25. sep 2006 11:46 |
| Thread Tools | |
| |