![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har märkt att när min dator (som kör XP SP2) bearbetar information finns en liten men märkbar buller, som tycks komma från hårddisken. Bullret är som en liten "trumma" ljud. Det verkar inte finnas några funktionella problem, bara buller, men hämtade jag och körde MAXTOR verktyget (för Windows) som gav omedelbar misslyckas på både kort och lång självprovning. Drive är MAXTOR STM3250820AS. Problem eller inte? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är möjligt att det kan vara på väg ut.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp .... tid att säkerhetskopiera dina viktiga data ... jag menar
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Computer Fails Plötsligt erkänna min externa hårddisk (Maxtor) | teenee23 | Drives & Removable Media | 3 | 9 november 2009 17:08 |
| Maxtor extern hårddisk | VJH | Drives & Removable Media | 2 | 27 juni 2008 16:48 |
| Maxtor hårddisk problem | softmind82 | Drives & Removable Media | 4 | 29 august 2007 16:18 |
| Hårddisk - Behov av att ersätta Myk Maxtor drive | Kobolt | General Hardware Chat | 1 | 14 november 2006 05:58 |
| Hårddisk - Vilket föredrar du, Maxtor eller Samsung? | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 25 sep 2006 11:46 |
| Thread Tools | |
| |