![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there. kan nogen hjælpe venligst. Når du indsætter en flash-tasten i nogen af mine tre slots det vil ikke komme op for nogle reasdon. faktisk helst enhed med et USB vil ikke arbejde. hukommelseskort er ikke blevet læst heller. Jeg kan høre lyden på skærmen, når tilsluttet og lukkes ud, men det vil ikke dukke op. gå ind i kontrolpanelet doesnt help either. |
|
| |||
| |||
| kunne være en defekt kort? |
|
| |||
| |||
| for nemt. Hver enhed har jeg vil ikke arbejde. Jeg er gået ind i Enhedshåndtering. afinstalleret alle drivere. genstartet. vinduer har geninstalleret dem, men stadig ingen glæde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det må være noget galt med USB-porte, er de havne connectected direkte til bundkortet, eller er det en ekstra USB-kort?
| |||
| |||
| dens en Compaq med i indbyggede læsere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som USB-portene har besluttet at løbe væk og deltage i cirkus, du har 2 valg, hvis de virkelig havde det, enten udskifte bundkortet, eller den billigere og lettere løsning er at købe et PCI-kort og USB-stik, som i dit bundkort
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg vide, om de har helt sikkert haft det. Som jeg nævnte tidligere. afinstallere og geninstallere. hvis de dont arbejde så er, at stort set det. |
|
| |||
| |||
| I Enhedshåndtering kan du se, at USB-portene vil blive installeret, og hvis man ser på de egenskaber, det vil sige, at de fungerer korrekt ect. men hvad du kan finde, der er problemet er, at USB-portene kontakter er slidte, dette er forårsaget gennem tilslutte og frakoble enheder. Jeg har haft dette problem selv, hvis du ikke helt sikker på at tage computeren fra hinanden, og med en præcision skruetrækker til at manipulere de terminaler, så ville jeg gå med at tilføje et PCI USB Card |
|
| |||
| |||
| Jeg er ret sikker. Hvad skal jeg gøre. |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at tage bundkortet ud af pc, og sørg for at have nogle gode lys, tjekke stikket til det bageste af USB-portene er at komme i kontakt med bundkortet, hvis de ikke er du nødt til at re-soldat dem (lettere sagt end gjort det), hvis dette er alle med henblik på den næste kontrol er inde i USB-porten selv, kontrollere kontakten er der alle sammen, og at de ikke er blevet skubbet til langt tilbage, så de ikke få kontakt, kan du bruge en lille presision skruetrækker til forsigtigt at løfte dem ud lidt, |