![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi. kukaan voi auttaa, olkaa hyvä. Kun asetat flash näppäillä minkä tahansa minun kolme paikkaa se ei keksiä jonkin reasdon. Itse asiassa jokin laite, jossa on USB ei toimi. muistikortit eivät ole lukenut joko. Voin kuulla äänen näyttöön, kun kytkettynä ja syötimme, mutta se ei näy. Menemättä ohjauspaneelin doesnt auta. |
|
| |||
| |||
| voisi olla viallinen kortti? |
|
| |||
| |||
| liian yksinkertaisia. jokainen laite Olen ei toimi. Minulla on mennyt Laitehallinta. uninstalled kaikki kuljettajat. käynnistetään uudelleen. Windows on asentanut ne mutta vieläkään ei ole iloa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen täytyy olla jotain vikaa USB-porttia, Ovatko ne satamat connectected suoraan emolevyn, vai onko se ylimääräisen USB-korttia?
| |||
| |||
| sen Compaq kanssa rakennetun lukijoille. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa siltä, että USB-portit ovat päättäneet pakene ja liittyä sirkus, sinulla on 2 valintoja, jos ne ovat todellakin oli se, joko korvata emolevyn tai halvempi ja helpompi vaihtoehto on ostaa pci usb-kortin ja kytke sen osaksi emolevyn
| |||
| |||
| Mistä tiedän, jos ne on epäilemättä ollut se. kuten aiemmin mainitsin. poistamista ja uudelleenasentamista. jos he dont työ sitten on, että aika paljon se. |
|
| |||
| |||
| Kun laite johtaja näet, että USB-portit on asennettu ja jos tarkastellaan ominaisuuksia se, että ne toimivat oikein ect mutta saatat huomata, että tässä on ongelmana on se, että USB-portit yhteystiedot ovat kuluneet, tämä on aiheuttanut kautta kytkemällä ja irrottamalla laitteita. Minulla on ollut tätä ongelmaa itse, jos ei hyvin luottavainen ottaa tietokoneen lisäksi ja käyttäen tarkkuutta ruuvi kuljettajan manipuloida terminaalit sitten menisin kanssa lisäämällä pci usb-kortin |
|
| |||
| |||
| Olen melko varma. Mitä minun pitäisi tehdä. |
|
| |||
| |||
| Sinun täytyy ottaa emolevyn ulos tietokoneesta ja varmista, että sinulla on joitakin hyviä valossa, tarkista liitoskappale takana USB-portit tekevät yhteyttä emolevyn, jos ne eivät ole sinun tulee uudelleen sotilas niitä (helpompi sanottu kuin tehty siellä), jos se on kaikki, jotta seuraava tarkastus sisällä usb-portti itse tarkkailun yhteystiedot ovat kaikki olemassa ja että niitä ei ole työnnettiin kauas taaksepäin, jotta he eivät tee, voit käyttää pieniä presision ruuvitaltan on kevyesti vipua ne hieman |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettava tietokone ei lue Drive | antbann | Drives & Removable Media | 4 | 9 marraskuu 2009 14:54 |
| Matala +12 Volt Rautatientori Reading | shortmanalan | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 8. Apr 2009 21:42 |
| USB 2.0 käsittelyssä USB 1.1 | o1generallee4130 | Multimedia & Codecs | 2 | 24th Jan 2008 12:31 |
| MMC / SD-korttipaikka ei käsittelyssä | NismoTyler | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 6. Jan 2008 16:39 |
| Mielenkiintoista luettavaa. | alex | Off Topic Discussion | 13 | 20th Aug 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |