mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Niet lezing flash-toets.

Reply

Thread Tools
Old 27 mar 2008, 11:46
Donor Groep

Default Niet lezing flash-toets.

hi there. kan iemand helpen alstublieft.

bij het invoegen van een flash-sleutel in een van mijn drie slots zal het niet komen voor sommige reasdon. in feite elk apparaat met een USB zal niet werken. geheugenkaarten worden niet gemaakt, hetzij lezen. Ik hoor het geluid op het scherm wanneer ingeplugd en aangesloten uit maar het zal niet opdagen. in te gaan op het bedieningspaneel doesnt help either.
Old 27 maart 2008, 17:58
Donor Groep

kan een defecte kaart?
Old 28 mar 2008, 11:13
Donor Groep

te simplistisch. elk apparaat heb ik niet werken. Ik ben gegaan in Apparaatbeheer. verwijderd alle chauffeurs. opgestart. Windows heeft geïnstalleerd hen, maar nog steeds geen vreugde.
Old 28 maart 2008, 18:00
Donor Groep

Het moet iets mis met de USB-poorten, Zijn ze havens connectected rechtstreeks op het moederbord, of is het een extra USB-kaart?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30 maart 2008, 14:11
Donor Groep

zijn een Compaq met in de bebouwde lezers.
Old 31 maart 2008, 06:34
Donor Groep

Klinkt als de USB-poorten hebben besloten om weg te lopen en het circus te sluiten, heb je 2 keuzes als ze echt had, hetzij vervanging van het moederbord of het goedkoper en gemakkelijker optie is de aanschaf van een PCI-kaart en usb stekker die in je moederbord

Mijn Systeem: --

Processor (s):
2.4Ghz Intel Core 2 Quad
Moederbord:
ACER EG31M
RAM Geheugen:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Sound Card:
Realtek High Definition Boordsystemen
Hard Drive (s):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optische Drive (s):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
Merkloze zaak en PSU @ 500 watt
Koeling:
MATERIEEL
Netwerk / Internet:
Realtek PCI-E gigabite netwerkkaart
Monitor (s):
19 "LCD en 15 inch LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 31 mar 2008, 07:12
Donor Groep

Hoe weet ik of ze hebben zeker gehad. Zoals ik al eerder vermeld. verwijderen en opnieuw te installeren. als ze werken dont dan is dat wel zo ongeveer.
Old 31 maart 2008, 13:26
Donor Groep

In de device manager zie je dat de USB-poorten wordt geïnstalleerd en als je kijkt naar de eigenschappen het zal zeggen dat ze goed werken ect, maar wat je kunt vinden dat is het probleem is dat de USB-poorten contacten zijn versleten, dit wordt veroorzaakt door het inpluggen en uittrekken van apparaten. Ik heb dit probleem zelf, als je niet veel vertrouwen bij het innemen van uw computer uit elkaar en het gebruik van een precisie schroevendraaier naar de terminals te manipuleren dan zou ik gaan met de toevoeging van een pci usb kaart
Old 31 maart 2008, 13:51
Donor Groep

Ik ben er vrij zeker van. Wat moet ik doen.
Old 2 april 2008, 09:03
Donor Groep

Je moet het moederbord uit te maken van de PC en zorg ervoor dat je een aantal goede licht, controleert u de connector aan de achterkant van de USB-poorten maken contact met het moederbord, als ze niet moet u re-soldaat hen (makkelijker er gezegd dan gedaan), indien dit alles is om de volgende controle is binnen de USB-poort zelf, het controleren van de contactpersoon zijn er allemaal en dat ze niet zijn te ver naar achteren geschoven, zodat ze geen contact maken, kunt u gebruik maken van een kleine presision schroevendraaier voorzichtig hendel ze uit licht,
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptop niet Reading Drive antbann Drives & Removable Media 4 9 november 2009 14:54
Laag +12 Volt Rail Reading shortmanalan Cases & Power Supplies 3 De 8 april 2009 21:42
USB 2.0 als USB 1.1-lezing o1generallee4130 Multimedia & Codecs 2 24 Jan 2008 12:31
MMC / SD-sleuf niet lezen NismoTyler Windows besturingssystemen 5 De 6 januari 2008 16:39
Interessante lezing. linasita Off Topic Discussie 13 20 aug 2007 10:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.