![]() |
|
| |||
| |||
| hi there. kan iemand helpen alstublieft. bij het invoegen van een flash-sleutel in een van mijn drie slots zal het niet komen voor sommige reasdon. in feite elk apparaat met een USB zal niet werken. geheugenkaarten worden niet gemaakt, hetzij lezen. Ik hoor het geluid op het scherm wanneer ingeplugd en aangesloten uit maar het zal niet opdagen. in te gaan op het bedieningspaneel doesnt help either. |
|
| |||
| |||
| kan een defecte kaart? |
|
| |||
| |||
| te simplistisch. elk apparaat heb ik niet werken. Ik ben gegaan in Apparaatbeheer. verwijderd alle chauffeurs. opgestart. Windows heeft geïnstalleerd hen, maar nog steeds geen vreugde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het moet iets mis met de USB-poorten, Zijn ze havens connectected rechtstreeks op het moederbord, of is het een extra USB-kaart?
| |||
| |||
| zijn een Compaq met in de bebouwde lezers. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de USB-poorten hebben besloten om weg te lopen en het circus te sluiten, heb je 2 keuzes als ze echt had, hetzij vervanging van het moederbord of het goedkoper en gemakkelijker optie is de aanschaf van een PCI-kaart en usb stekker die in je moederbord
| |||
| |||
| Hoe weet ik of ze hebben zeker gehad. Zoals ik al eerder vermeld. verwijderen en opnieuw te installeren. als ze werken dont dan is dat wel zo ongeveer. |
|
| |||
| |||
| In de device manager zie je dat de USB-poorten wordt geïnstalleerd en als je kijkt naar de eigenschappen het zal zeggen dat ze goed werken ect, maar wat je kunt vinden dat is het probleem is dat de USB-poorten contacten zijn versleten, dit wordt veroorzaakt door het inpluggen en uittrekken van apparaten. Ik heb dit probleem zelf, als je niet veel vertrouwen bij het innemen van uw computer uit elkaar en het gebruik van een precisie schroevendraaier naar de terminals te manipuleren dan zou ik gaan met de toevoeging van een pci usb kaart |
|
| |||
| |||
| Ik ben er vrij zeker van. Wat moet ik doen. |
|
| |||
| |||
| Je moet het moederbord uit te maken van de PC en zorg ervoor dat je een aantal goede licht, controleert u de connector aan de achterkant van de USB-poorten maken contact met het moederbord, als ze niet moet u re-soldaat hen (makkelijker er gezegd dan gedaan), indien dit alles is om de volgende controle is binnen de USB-poort zelf, het controleren van de contactpersoon zijn er allemaal en dat ze niet zijn te ver naar achteren geschoven, zodat ze geen contact maken, kunt u gebruik maken van een kleine presision schroevendraaier voorzichtig hendel ze uit licht, |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop niet Reading Drive | antbann | Drives & Removable Media | 4 | 9 november 2009 14:54 |
| Laag +12 Volt Rail Reading | shortmanalan | Cases & Power Supplies | 3 | De 8 april 2009 21:42 |
| USB 2.0 als USB 1.1-lezing | o1generallee4130 | Multimedia & Codecs | 2 | 24 Jan 2008 12:31 |
| MMC / SD-sleuf niet lezen | NismoTyler | Windows besturingssystemen | 5 | De 6 januari 2008 16:39 |
| Interessante lezing. | linasita | Off Topic Discussie | 13 | 20 aug 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |