![]() |
|
| |||
| |||
| hei der. kan noen hjelpe behage. når du setter en flash-tasten i noen av mine tre plasser det vil ikke komme opp for noen reasdon. faktisk hvilken som helst enhet med en USB fungerer ikke. minnekort ikke er lest heller. Jeg kan høre lyden på skjermen når den er plugget inn og koblet ut, men det vil ikke vises. gå inn på kontrollpanelet doesnt hjelp heller. |
|
| |||
| |||
| kunne være en feil på kortet? |
|
| |||
| |||
| for enkelt. Hver enhet har jeg ikke vil fungere. Jeg har gått inn i Enhetsbehandling. avinstallert alle driverne. gjenstartet. vinduer har installert dem, men fortsatt ingen glede. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det må være noe galt med USB-portene, de havner connectected direkte til hovedkortet, eller er det en ekstra USB-kort?
| |||
| |||
| dens en Compaq med innebygd lesere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som USB-portene har besluttet å løpe bort og bli med i sirkuset, har du 2 valg hvis de virkelig hadde det, enten erstatte hovedkortet, eller den billigere og enklere alternativ er å kjøpe et pci usb kort og plugge det inn i din hovedkort
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg vite om de har definitivt hatt det. Som jeg nevnte tidligere. avinstallere og installere. hvis de dont arbeide så er det ganske mye det. |
|
| |||
| |||
| I enhetsbehandling vil du se at usb-portene vil bli installert, og hvis du ser på egenskapene det vil si at de fungerer som de skal osv., men hva du kan finne som er problemet er at usb-portene kontaktene er slitt, dette skyldes gjennom koble til og koble enheter. Jeg har hatt dette problemet selv, hvis ikke helt trygg på å ta maskinen fra hverandre og med en presisjon skrutrekker å manipulere terminalene så jeg ville gå med på å legge til et pci usb kort |
|
| |||
| |||
| Jeg er ganske trygg. Hva må jeg gjøre. |
|
| |||
| |||
| Du må ta hovedkort ut av pc og kontroller at du har noen gode lys, sjekk kontakten på baksiden av USB-portene er å ta kontakt med hovedkortet, hvis de ikke du trenger å re-soldat dem (lettere sagt enn gjort det) hvis dette er alt i orden neste sjekken er inni usb porten selv, sjekke kontakten er der og at de ikke har blitt presset langt tilbake slik at de ikke får kontakt, kan du bruke en liten presision skrutrekker til å forsiktig lever dem ut litt, |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop Ikke Reading Drive | antbann | Drivere og flyttbare medier | 4 | 9 november 2009 14:54 |
| Lav 12 Volt Rail Reading | shortmanalan | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 8 april 2009 21:42 |
| USB 2.0-leser som USB 1.1 | o1generallee4130 | Multimedia & Kodeker | 2 | 24 januar 2008 12:31 |
| MMC / SD slot ikke leser | NismoTyler | Windows-operativsystemer | 5 | 6 januar 2008 16:39 |
| Interessant lesning. | alex | Av Emne Diskusjon | 13 | 20 august 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |