![]() |
|
| |||
| |||
| Først vil jeg sige, jeg er kun en nybegynder, men mit problem er min harddisk på min pc er opdelt i en 10gig og en 130gig data og er opdelt. Min 10 gig del holder tanke op, og jeg kan ikke ud til at flytte mange af filerne ud. Hvordan kan jeg derfor fjerne den partition eller flytte nogle af filen til den større del af partition. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PartitionMagic vil gøre dette, så vil enhver partition program du finde på internettet. Mærkeligt, at du ikke kan flytte filer dog, at skulle være let.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det vil så tillad mig at fjerne den partition eller flytte filer. |
|
| |||
| |||
| Nå, kan du ikke fjerne den, men du kan flette både partitioner i en som en "normal" PC, og få den fulde 140gb.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Installation af Windows og partitionering 500GB Seagate harddisk | kristijan | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juni 2009 04:02 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Partitionering harddisk | redden137 | General Software Chat | 13 | 28th Dec 2008 11:57 |
| Partitionering ny harddisk | davo57 | Drives & flytbare medier | 6 | 11 august 2008 02:51 |
| Thread Tools | |
| |