![]() |
|
| |||
| |||
| Først la meg si jeg er bare en nybegynner, men mitt problem er harddisken på PCen min er delt inn i en 10gig og en 130gig data og er partisjonert. My 10 gig del holder fylle opp og jeg kan ikke synes å flytte mange av filene ut. Hvordan kan jeg dermed fjerne partisjonen eller flytte noen av filen til større deler av partisjonen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PartitionMagic vil gjøre dette, vil eventuelle partisjon programmet du finner på internett. Rart at du ikke kan flytte filer skjønt, det burde være enkelt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det vil da tillate meg å fjerne partisjonen eller flytte filene. |
|
| |||
| |||
| Vel, kan du ikke fjerne den, men du kan slå begge partisjoner til én som en "vanlig" PC, og få full 140gb.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Installere Windows og partisjonering 500GB Seagate harddisk | kristijan | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juni 2009 04:02 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Partisjonering harddisk | redden137 | General Software Chat | 13 | 28 desember 2008 11:57 |
| Partisjonering ny harddisk | davo57 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 11 august 2008 02:51 |
| Thread Tools | |
| |