![]() |
|
| |||
| |||
| Först vill jag säga att jag är bara en nybörjare, men mitt problem är min hårddisk på min pc är delad i en 10gig och en 130gig och är partitioneras. Min 10 gig del håller fylla upp och jag kan inte gå många av de filer ut. Hur kan jag alltså ta bort partitionen eller flytta en del av filen till den större delen av partitionen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PartitionMagic kommer att göra detta, så kommer någon partition program du hittar på Internet. Konstigt att du inte kan flytta filer dock att ska vara enkelt.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det kommer att tillåta mig att ta bort partitionen eller flytta filer. |
|
| |||
| |||
| Tja, du kan inte ta bort den, men du kan slå ihop båda partitionerna till en som en "normal" dator, och få full 140gb.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC vana Boot när hårddisken är ansluten. Moderkort eller hårddisk Problem? | nightstar | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Installera Windows och partitionering 500GB Seagate hårddisk | kristijan | Windows-operativsystem | 1 | 9 juni 2009 04:02 |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Partitionera hårddisk | redden137 | General Software Chat | 13 | 28 december 2008 11:57 |
| Partitionera ny hårddisk | davo57 | Drives & Removable Media | 6 | 11 august 2008 02:51 |
| Thread Tools | |
| |