vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Osiointi uuden kovalevyn

Reply

Thread Tools
Old 9 elokuu 2008, 05:34
Uusi Jäsen

Default Osiointi uuden kovalevyn

Olen asensin uuden kovalevyn ja eristänyt sen 4 ensisijaisen segmentin Windowsin levy johtaja. Annoin ensimmäisen segmentin 12GB, joita voidaan käyttää asentanut Windows XP (aion käyttää vanhaa kiintolevy toinen, kun Windows on käynnissä kunnossa uuden HD). Nyt olen juuri lukenut Internetissä, että Windows XP: n pitäisi olla jopa 25GB sen toiminta-segmentin.
Sen 750GB ajaa joten minulla on runsaasti tilaa, mutta nyt olen eristänyt sitä im huolissaan siitä, että 12GB ei riitä.

) minun pitäisi osioida sitä ja tehdä se isompi (ei tietoa kiintolevyn vielä)
b) tai 12GB enemmän kuin ok?

Jos minun pitäisi tehdä se isompi toimiiko se yhdistää kaksi ensimmäistä osiota, ja silloin minä voi luoda uuden? Tai voit vain luoda uusia osioita kohdentamattomia tilaa?
I dont oikeastaan halua ostaa PartitionMagic kuin minä voi nähdä itse tehdä tämän uudelleen, kun niin windows se on!
Kiitos kaikille, jotka voivat auttaa

Dave
Old 9 elokuu 2008, 07:04
Administrator Group

Miksi tarvitset 4 osiota?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 elokuu 2008, 13:46
Rahoittajien ryhmän

Niin, kuten Dave sanoi, miksi sinulla on 4? ja sinun kysymykseen, sanoisin osio on suurempi olisin varmaan sanoa 30-40GB, koska sinulla on runsaasti tilaa, voi myös olla runsaasti tilaa OS.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10 elokuu 2008, 14:49
Moderator Group

Yksi osio on helvetin paljon helpompaa, luota minuun.

Jos sinulla on jakaa sitä tietoa ja OS tehdä XP yksi noin 150GB.

Tai käyttää vanhaa kiintolevy käyttöjärjestelmä, ja pitää sitä täysin erillisiä.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11 elokuu 2008, 01:55
Uusi Jäsen

Olen lukenut muutamia sivustoja, jotka sanoivat eristämistä kiintolevyn voi helpottavat levyn pettää (johtuen pienempiä kokoja) ja helpottaa uudelleen asennusten XP, sinun tarvitsee vain asentaa käyttöjärjestelmä ei ole kaikki ohjelmat. Hmm ... now i dont know. Ive tehdä se nyt, joten kai sen liian myöhään. Ainoa asia, im huolissaan siitä on tehtyään OS osassa liian vähän! Ehkä joskus voit lukea liikaa Web-info! haha! Minulla on nyt yksi osio OS, yksi videoeditointiin, yksi ohjelmatiedostoja ja yksi kaikkien muiden (musiikkia ja valokuvia). I guess if i dont panna sen kanssa kuin tämä minun täytyy aloittaa alusta! (jos Jumala suo, toivottavasti ei !!!!)
Kiitos vastauksista
Old 11 elokuu 2008, 02:19
Administrator Group

Ei, jos et täysin XP asentaa kaikki ohjelmat on tehty myös eri osioon tai ei.

Defraging on jotain tehdä, kun todella harvoin, ja ottaa samalla koosta riippumatta osio on, niin on yleensä jotain jätetään tehdä yön tapauksessa.

Hyvin harvoin osiot menevät huonosti, 99,9% ajasta kovalevy menee pieleen se on mekaaninen ja koko asema vaikuttaa, ei yksittäisiä osioita.

Yksi osio on paljon helpompi hallita ja oikeastaan ei ole mitään eroa sen suorituskykyä tai luotettavuutta.
Old 11 elokuu 2008, 02:51
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Ei, jos et täysin XP asentaa kaikki ohjelmat on tehty myös eri osioon tai ei.

Defraging on jotain tehdä, kun todella harvoin, ja ottaa samalla koosta riippumatta osio on, niin on yleensä jotain jätetään tehdä yön tapauksessa.

Hyvin harvoin osiot menevät huonosti, 99,9% ajasta kovalevy menee pieleen se on mekaaninen ja koko asema vaikuttaa, ei yksittäisiä osioita.

Yksi osio on paljon helpompi hallita ja oikeastaan ei ole mitään eroa sen suorituskykyä tai luotettavuutta.
Mitä Dave sanoi, on aivan totta.

Tahansa sivustoja lukenut, että mainittu voit asentaa XP tinkimättä ohjelmat tietenkään ollut aavistustakaan. Kun asennat ohjelmia, se ei vain tavaraa Ohjelmat-kansioon, että saa asentaa. Theres paljon rekisterin muutokset, uudet reg avaimet jne.

Just do it alusta alkaen ja formatoida ajaa yhden ison osion.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? nightstar CPUs, Emolevyt & RAM 4 9 marraskuu 2009 10:30
Asentaminen Windows-ja osiointi 500GB Seagate kovalevy kristijan Windows-käyttöjärjestelmät 1 9th Jun 2009 04:02
Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. XPC465 Drives & Removable Media 1 3. Maaliskuu 2009 06:46
Osiointi kovalevy redden137 General Software Chat 13 28 Dec 2008 11:57
Osiointi Hard Drive jaycrooks Drives & Removable Media 3 22. Jan 2008 19:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.