![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Ok, så nogle USB-drev leveres med software, der giver dig mulighed for at partitionere drevet i 2 separate partitioner; beskyttet med adgangskode og frit tilgængelige. Jeg er i øjeblikket på udkig efter en ny flash-drev, der har denne funktion. Jeg ønsker ikke at få en, der ikke har det, og derefter bruge proprietry software at kopier alt i en krypteret fil, hvis det overhovedet er muligt. Suggestions please! Hilsen, |
|
| |||
| |||
| Alle PEAK flash drev gøre. |
|
| |||
| |||
| Tak, alle andre mærker? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke helt sikker uden at trække på Googles erfaringer, og jeg formoder, du allerede har gjort. Jeg er lige ved, at PEAK gøre, fordi det er, hvad jeg og min familie brug, forskellige modeller og værdiskalaer, de altid har samme forsyningsselskaber. |
|
| |||
| |||
| Ahh, jeg har lige fundet det, jeg søger efter Jeg tror, en 16GB Verbatim. Ser ud til, at de mindre kapacitet (4 GB og under) næsten altid leveres med software, men 8GB + sjældent gøre ... |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, der er et lille program, som ville være sikrere sin kaldes låse min PC, og dette er et program, når du tilslutter USB-drev det krypterer den med et hvilket som helst antal cifre og numre alt, hvad du har angivet adgangskoden til. Denne derefter kun vil være cappede, der skal åbnes af dette program på en hvilken som helst pc med det specifikke program:) Så mit sujjestion foretage et kick ass adgangskode og kryptere en del med vunerable detials på og derefter placere program exe. fil på accesable side af partition vil dette meen hvor nogensinde du gå, hvad nogensinde pc, du bruger, du vil altid kunne få adgang til filer til dig sikkert. |
|
| |||
| |||
| Men det er ikke, hvad jeg vil, jeg kun, hvad en password beskyttet partition, ikke et program, de skriver om flyve til 1 krypteret fil ... Jeg har hørt, at metoden er mere tilbøjelige til at mislykkes. Ud over, USB stick kunne anvendes på enhver pc overalt - ingen guaruntee at jeg ville være i stand til at installere denne software. |
|
| |||
| |||
| Men det er ikke, hvad jeg vil, jeg kun, hvad en password beskyttet partition, ikke et program, de skriver om flyve til 1 krypteret fil ... Jeg har hørt, at metoden er mere tilbøjelige til at mislykkes. Ud over, USB stick kunne anvendes på enhver pc overalt - ingen guaruntee at jeg ville være i stand til at installere denne software. Anyway, tak for input, men jeg tror, jeg har allerede fundet en egnet bæreanordning. |
|
| |||
| |||
| hmmm sande jeg forstår hvad du siger, men softwaren er 3MB store og instals i 10 sekunder allso sin forenelig fra Windows 98 op Evan den RLC af W7 så dets grundlæggende, men effektive midler. Men ja jeg forstår hvad du siger, jeg har ingen anelse om hvor de skal henvende sig til et USB-drev allerede med software på ive aldrig set lol. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Beskyttet med adgangskode - Glemt Windows XP Password | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Password Hentningsvalg | megabyte | Windows-operativsystemer | 7 | 7 oktober 2008 01:51 |
| DVD-drev anerkendes som cd-drev? | Axegrinder | Drives & flytbare medier | 5 | 19 januar 2008 14:05 |
| Explorer & flash-drev | Dfreak | Drives & flytbare medier | 1 | 24. sep 2007 16:11 |
| Password Problem | suzley | CPU, bundkort og RAM | 4 | 31 juli 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |