![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ok, niin jotkin USB-asemien mukana tulee ohjelmisto, jonka avulla osioida ja ajaa 2 erillistä osiota; suojattu salasanalla ja vapaasti saatavilla. Olen etsii parhaillaan uutta Flash-asema, joka on tätä ominaisuutta. En halua, joka ei ole sitä, ja sitten käyttää proprietry ohjelmisto, joka kopioi kaikki yhdeksi salattu tiedosto, jos suinkin mahdollista. Ehdotuksia kiitos! Terveisin, |
|
| |||
| |||
| Kaikki Peak flash tehdä. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, mitään muita merkkejä? |
|
| |||
| |||
| En ole aivan varma ilman Googlen kokemusta, ja olen kai olet jo tehnyt. Minä vain tiedän, että Peak tehdä, koska minä ja perheeni käyttää useita eri malleja ja vaihtelee, ne ovat aina samoja palveluja. |
|
| |||
| |||
| Ahh, olen vain Löydettyään Etsin mielestäni a 16GB Verbatim. Näyttää siltä, että pienten kapasiteettia (4GB ja alla) lähes aina ohjelmistoihin, mutta 8GB + harvoin do ... |
|
| |||
| |||
| Mielestäni on pieni ohjelma, joka olisi turvallisempi sen kutsutaan lukita minun pc, ja tämä on ohjelma, että kun liität USB ajaa se salaa siihen numeroita ja numerot sen mukaan, mitä olet asettanut salasanan. Tämä sitten vain abled saa avata tämän ohjelman kaikista pc kanssa erityisohjelmasta:) joten sujjestion tehdä kick ass salasana ja salaa osan vunerable detials ja sitten paikka ohjelman exe. tiedosto on accesable puolella osio tämä meen minne voit mennä mitä pc käytät aina olla mahdollisuus päästä sinua tiedostoja ja turvassa. |
|
| |||
| |||
| Mutta se ei ole mitä haluan, minä vain sitä, mitä salasanalla suojattu osio, ei ohjelmoida kirjoittaa lennossa 1 salattua tiedostoa ... Olen kuullut, että menetelmä on todennäköisesti epäonnistuvat. Lisäksi USB-muistin voi käyttää missä tahansa tietokoneessa missä tahansa - ei guaruntee että voisin asentaa, että ohjelmistoja. |
|
| |||
| |||
| Mutta se ei ole mitä haluan, minä vain sitä, mitä salasanalla suojattu osio, ei ohjelmoida kirjoittaa lennossa 1 salattua tiedostoa ... Olen kuullut, että menetelmä on todennäköisesti epäonnistuvat. Lisäksi USB-muistin voi käyttää missä tahansa tietokoneessa missä tahansa - ei guaruntee että voisin asentaa, että ohjelmistoja. Joka tapauksessa, kiitos panosta, mutta luulen, että olen jo löytänyt sopivan laitteen avulla. |
|
| |||
| |||
| hmmm totta Ymmärrän sen, mitä te sanotte, mutta ohjelmisto on 3MB suuri ja instals 10 sekunnissa allso sen yhteensopiva Windows 98 asti, että Evan on RLC on W7 joten sen perus mutta tehokkaalla tavalla. Mutta kyllä ymmärrän sen, mitä te sanotte, minulla ei ole aavistustakaan, mistä lähteä USB ajaa jo ohjelmiston ive koskaan tutustunut lol. |