![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ok, dus sommige USB-drives worden geleverd met software waarmee u de schijf in 2 aparte partities; wachtwoord beschermd en vrij toegankelijk. Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe flash drive die deze functie heeft. I don't want to get one dat niet hebben en gebruik vervolgens proprietry software die kopieën alles in een versleuteld bestand als dat mogelijk is. Suggestions please! Groeten, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle PEAK flash drives doen.
| |||
| |||
| Bedankt, alle andere merken? |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zo zeker van, zonder een beroep te doen op de Google-ervaring, en ik denk dat je al hebt gedaan. Ik weet alleen dat PEAK doen want dat is wat ik en mijn familie gebruiken, verschillende modellen en reeksen, ze hebben altijd dezelfde nutsbedrijven. |
|
| |||
| |||
| Ahh, ik heb net gevonden wat ik zoek, denk ik, een 16GB Letterlijk. Lijkt erop dat de kleinere capaciteiten (4GB en onder) vrijwel altijd geleverd met software, maar 8GB + zelden doen ... |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat er is een klein programma dat zou veiliger zijn zogenaamde lock mijn pc, en dit is een programma dat als je de stekker in de USB-station dat codeert met een aantal cijfers en nummers, afhankelijk van wat u het wachtwoord op. Dit zal dan pas kon worden geopend door dit programma op elke PC met de specifieke programma:) dus mijn sujjestion een kick ass wachtwoord en encrypteren het deel met vunerable detials op en plaats dan het programma exe. bestand op het bereiken van de partitie zal dit meen waar ga je wat ooit pct u altijd toegang tot je bestanden veilig. |
|
| |||
| |||
| Maar dat is niet wat ik wil, ik pas wat een wachtwoord beschermde partitie, niet een programma schrijft over het vliegen op 1 versleuteld bestand ... Ik heb gehoord dat methode is meer kans op mislukken. Naast de USB-stick gebruikt kan worden op elke PC overal - geen guaruntee dat ik zou kunnen installeren die software. |
|
| |||
| |||
| Maar dat is niet wat ik wil, ik pas wat een wachtwoord beschermde partitie, niet een programma schrijft over het vliegen op 1 versleuteld bestand ... Ik heb gehoord dat methode is meer kans op mislukken. Naast de USB-stick gebruikt kan worden op elke PC overal - geen guaruntee dat ik zou kunnen installeren die software. Anyway, bedankt voor de input, maar ik denk dat ik heb al een geschikt apparaat. |
|
| |||
| |||
| hmmm waar ik begrijp wat u zegt, maar de software is 3MB groot en instals in 10 seconden allso zijn compatibel met Windows 98 het evan de RLC van W7 zo zijn eenvoudig maar doeltreffend middel. Maar ja ik begrijp wat u zegt, ik heb geen idee waar te gaan voor een USB-station al met software op ive nooit gekeken lol. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Password Protected - Wachtwoord vergeten Windows XP | tom | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 15 aug 2009 10:58 |
| Password Retrieval | megabyte | Windows besturingssystemen | 7 | 7th Oct 2008 01:51 |
| DVD-stations worden erkend als cd-stations? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19 Jan 2008 14:05 |
| Explorer & flash drives | Dfreak | Drives & Removable Media | 1 | 24e sep 2007 16:11 |
| Wachtwoord Probleem | suzley | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 31 jul 2007 12:34 |
| Thread Tools | |
| |