mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Wachtwoord Bescherming USB Flash Drives

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 09:56
Lid Fractie

Default Wachtwoord Bescherming USB Flash Drives

Hi all,

Ok, dus sommige USB-drives worden geleverd met software waarmee u de schijf in 2 aparte partities; wachtwoord beschermd en vrij toegankelijk.
Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe flash drive die deze functie heeft. I don't want to get one dat niet hebben en gebruik vervolgens proprietry software die kopieën alles in een versleuteld bestand als dat mogelijk is.

Suggestions please!

Groeten,
Old 23 juni 2009, 09:59
Donor Groep

Alle PEAK flash drives doen.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 23 juni 2009, 11:01
Lid Fractie

Bedankt, alle andere merken?
Old 23 juni 2009, 12:18
Donor Groep

Ik ben niet zo zeker van, zonder een beroep te doen op de Google-ervaring, en ik denk dat je al hebt gedaan.

Ik weet alleen dat PEAK doen want dat is wat ik en mijn familie gebruiken, verschillende modellen en reeksen, ze hebben altijd dezelfde nutsbedrijven.
Old 23 juni 2009, 12:55
Lid Fractie

Ahh, ik heb net gevonden wat ik zoek, denk ik, een 16GB Letterlijk.

Lijkt erop dat de kleinere capaciteiten (4GB en onder) vrijwel altijd geleverd met software, maar 8GB + zelden doen ...
Old 23 juni 2009, 16:26
Donor Groep

Ik denk dat er is een klein programma dat zou veiliger zijn zogenaamde lock mijn pc, en dit is een programma dat als je de stekker in de USB-station dat codeert met een aantal cijfers en nummers, afhankelijk van wat u het wachtwoord op. Dit zal dan pas kon worden geopend door dit programma op elke PC met de specifieke programma:)
dus mijn sujjestion een kick ass wachtwoord en encrypteren het deel met vunerable detials op en plaats dan het programma exe. bestand op het bereiken van de partitie zal dit meen waar ga je wat ooit pct u altijd toegang tot je bestanden veilig.
Old 24 jun 2009, 02:40
Lid Fractie

Maar dat is niet wat ik wil, ik pas wat een wachtwoord beschermde partitie, niet een programma schrijft over het vliegen op 1 versleuteld bestand ... Ik heb gehoord dat methode is meer kans op mislukken.

Naast de USB-stick gebruikt kan worden op elke PC overal - geen guaruntee dat ik zou kunnen installeren die software.
Old 24 jun 2009, 02:41
Lid Fractie

Maar dat is niet wat ik wil, ik pas wat een wachtwoord beschermde partitie, niet een programma schrijft over het vliegen op 1 versleuteld bestand ... Ik heb gehoord dat methode is meer kans op mislukken.

Naast de USB-stick gebruikt kan worden op elke PC overal - geen guaruntee dat ik zou kunnen installeren die software.

Anyway, bedankt voor de input, maar ik denk dat ik heb al een geschikt apparaat.
Old 24 jun 2009, 02:53
Donor Groep

hmmm waar ik begrijp wat u zegt, maar de software is 3MB groot en instals in 10 seconden allso zijn compatibel met Windows 98 het evan de RLC van W7 zo zijn eenvoudig maar doeltreffend middel. Maar ja ik begrijp wat u zegt, ik heb geen idee waar te gaan voor een USB-station al met software op ive nooit gekeken lol.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Password Protected - Wachtwoord vergeten Windows XP tom Algemene programmatuurnoot Chat 2 15 aug 2009 10:58
Password Retrieval megabyte Windows besturingssystemen 7 7th Oct 2008 01:51
DVD-stations worden erkend als cd-stations? Axegrinder Drives & Removable Media 5 19 Jan 2008 14:05
Explorer & flash drives Dfreak Drives & Removable Media 1 24e sep 2007 16:11
Wachtwoord Probleem suzley CPUs, Moederborden & RAM 4 31 jul 2007 12:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.