mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Passord Beskytte USB Flash Drives

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 09:56
Medlem Group

Hei alle,

Ok, så noen USB-harddisker leveres med programvare som gjør at du kan partisjonere harddisken i 2 separate partisjoner; passordbeskyttet og fritt tilgjengelig.
Jeg er for tiden på utkikk etter en ny flashdisk som har denne funksjonen. Jeg ønsker ikke å få en som ikke har det, og deretter bruke proprietry programvare som kopierer alt i en kryptert fil om i det hele tatt er mulig.

Suggestions please!

Hilsen,
Old 23 juni 2009, 09:59
Donor Group

Alle PEAK flash-stasjoner gjør.
Old 23 juni 2009, 11:01
Medlem Group

Takk, alle andre merker?
Old 23 juni 2009, 12:18
Donor Group

Jeg er ikke så sikker på at uten ringer på Googles erfaring, og jeg tror du allerede har gjort det.

Jeg vet at PEAK gjøre fordi det er det jeg og min familie bruke ulike modeller og serier har de alltid har de samme verktøyene.
Old 23 juni 2009, 12:55
Medlem Group

Ahh, jeg har nettopp funnet det jeg leter etter tror jeg, en 16 GB Ordrett.

Synes at mindre kapasitet (4GB og under) nesten alltid følger med programvaren, men 8GB + sjelden gjøre ...
Old 23 juni 2009, 16:26
Donor Group

Jeg tror det er et lite program som ville være tryggere sin kalles låse PC-en, og dette er et program som når du plugger i USB-stasjonen det krypterer den med en rekke tall og tall i henhold til hva du har angitt passordet til. Dette vil bare være abled å bli åpnet av dette programmet på en hvilken som helst PC med spesifikke program:)
så min sujjestion foreta et kick ass passordet og kryptere del med vunerable detials på og plasserer programmet exe. fil på accesable side av partisjonen vil meen hvor du går det stadig pc du bruker vil du alltid kunne ha tilgang til filer du trygt og sikkert.
Old 24 juni 2009, 02:40
Medlem Group

Men det er ikke det jeg ønsker, jeg bare hva en passordbeskyttet partisjon, og ikke et program du skriver på fly til 1 kryptert fil ... Jeg har hørt at metoden er mer sannsynlig til å mislykkes.

Dessuten er det USB-pinne kan brukes på en hvilken som helst PC hvor som helst - ingen guaruntee at jeg ville kunne installere denne programvaren.
Old 24 juni 2009, 02:41
Medlem Group

Men det er ikke det jeg ønsker, jeg bare hva en passordbeskyttet partisjon, og ikke et program du skriver på fly til 1 kryptert fil ... Jeg har hørt at metoden er mer sannsynlig til å mislykkes.

Dessuten er det USB-pinne kan brukes på en hvilken som helst PC hvor som helst - ingen guaruntee at jeg ville kunne installere denne programvaren.

Allikevel, takk for innspill, men jeg tror jeg allerede har funnet en egnet enhet.
Old 24 juni 2009, 02:53
Donor Group

hmmm sanne jeg forstår hva du sier, men programvaren er 3MB stor og instals i 10 sekunder allso sin kompatibel fra Windows 98 opp Evan den RLC av W7 så dens grunnleggende men effektive virkemidler. Men ja jeg forstår hva du sier jeg har ingen anelse om hvor du skal dra på en USB-stasjon allerede med programvaren på Ive aldri sett lol.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.