mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Telefon memory stick problem ..

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 12:27
Medlem Gruppen

Default Telefon memory stick problem ..

Hej

Har du brug for hjælp med memory stick på min telefon, jeg var oplade min telefon op som sædvanlig, tog den afgift, og derefter at finde ud af hele mit memory stick var blevet udslettet . Alle ideer, hvorfor det ville ske? dens aldrig sket før i alle de gange ive havde telefonen. Telefonen er en Sony Ericsson K750i med fabrikken Memory Stick PRO Duo (64MB).
Old 22 april 2008, 13:30
Donor-Gruppen

Min søn havde et lignende problem med hans k750i, viste sig, i hans tilfælde, at være en dårlig forbindelse, alt, hvad han gjorde, var at rense kontakter og skubbe den ind og ud et par gange og det fungerede,
kan arbejde for dig m8

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 22 april 2008, 13:41
Donor-Gruppen

Dette sker fra tid til anden med fabrikken produceret kort, købe et anstændigt mærke opkaldt en og aldrig se tilbage lol.
Old 22 april 2008, 14:46
Medlem Gruppen

Det var en SanDisk en, som er et anstændigt mærke im forledt til at tro.
Old 22 april 2008, 14:49
Donor-Gruppen

Havde det komme med telefonen? Ligeledes bør du sætte dine ting på en computer i øjeblikket har hvert foto, telefonnummer og kontaktoplysninger er gemt til en privat mappe i mine dokumenter, min gamle telefon er blevet stjålet, så snart efter faldt det til en fest, den person, der har fundet det ikke ville svare på det Jeg skal have ringede rundt 20 gange, men om 3 dage senere min bedste ven kom til mig med min telefon og fortalte mig, der har solgt det til ham .... var en tilfældig fyr, men min ven nye ham, jeg går min telefon og alt blev slettet herunder beskeder betales den fyr et besøg, fik de 15 pund tilbage, som min ven betalte og forlod twat en gave ...
Old 22 april 2008, 15:23
Medlem Gruppen

De kontakter, der er gemt i selve telefonens hukommelse, og yeah kortet gjorde komme med telefonen, telefonen status ting stadig vise den har halvt fyldt, når der faktisk er tom.
Old 22 april 2008, 15:38
Donor-Gruppen

Køb et 8GB kort til 52,86 pund på overclockers.co.uk:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.