mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Phone memory stick probleem ..

Reply

Thread Tools
Old 22 apr 2008, 12:27
Lid Fractie

Default Phone memory stick probleem ..

He

Hulp nodig met de memory stick op mijn telefoon, ik was mijn telefoon opladen als gewoonlijk, nam het af kosten, dan om de hele mijn memory stick was drooggewreven . Enig idee waarom dit zou gebeuren? haar nooit eerder gebeurd in Allt hij keer ive had de telefoon. De telefoon is een Sony Ericsson K750i met de fabriek Memory Stick Pro Duo (64 MB).
Old 22 apr 2008, 13:30
Donor Groep

Mijn zoon had een soortgelijk probleem met zijn K750i, bleek, in zijn geval, een slechte verbinding, alles wat hij deed was voor het reinigen van de contacten en druk het in en uit een paar keer en het werkte,
misschien werk voor u m8

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 22 apr 2008, 13:41
Donor Groep

Dit gebeurt van tijd tot tijd in de fabriek geproduceerde kaarten, koop een fatsoenlijk merk een naam en nooit kijken terug lol.
Old 22 apr 2008, 14:46
Lid Fractie

Het was een SanDisk een, dat is een fatsoenlijk merk im geleid te geloven.
Old 22 apr 2008, 14:49
Donor Groep

Heeft het met je telefoon? Ook dan moet je je spullen naar een computer i momenteel elke foto, telefoonnummer en contactpersoon opgeslagen op een prive-map in Mijn Documenten, Mijn oude telefoon was gestolen na een keer laten vallen op een feestje, de persoon die gevonden zou het niet beantwoorden Ik moet ongeveer 20 keer gebeld, maar ongeveer 3 dagen later mijn beste vriend kwam bij me met mijn telefoon en vertelde me dat die verkocht het aan hem .... werd een willekeurige jongen, maar mijn nieuwe vriend hem, ik ga mijn telefoon en alles is verwijderd inclusief berichten betaalde de man een bezoek, kreeg de 15 pond terug dat mijn vriend betaald en verliet het TWAT een cadeautje ...
Old 22 apr 2008, 15:23
Lid Fractie

De contacten worden opgeslagen in de werkelijke telefoongeheugen, en ja de kaart kwam met de telefoon, de telefoon staat nog steeds laten zien wat het is half vol, wanneer haar daadwerkelijk leeg.
Old 22 apr 2008, 15:38
Donor Groep

Koop een 8GB card voor 52,86 pond op overclockers.co.uk:)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vreemd Probleem met Memory Stick Jimmy Hat Drives & Removable Media 1 25 augustus 2009 07:32
Memory Stick werkt niet djkcp Drives & Removable Media 8 19 feb 2009 15:02
Memory stick blokkeren? mctw Drives & Removable Media 1 18e sep 2008 17:14
USB Memory Stick & Vista elanorbreton Drives & Removable Media 4 19 mei 2008 02:03
Nieuwe Memory Stick! kooga Drives & Removable Media 4 29 aug 2007 15:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.