mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 12:27
Medlem Group

Default Telefon minnepinne problem ..

Hei

Trenger du hjelp til minnepinne på telefonen, ble jeg lade telefonen opp som vanlig, tok det av kostnad, og for å finne ut av hele mitt minnepinne hadde vært tørkes . Ideer hvorfor dette ville skje? det aldri skjedd før i allt han ganger Ive hadde telefonen. Telefonen er en Sony Ericsson K750i med fabrikken Memory Stick PRO Duo (64MB).
Old 22 april 2008, 13:30
Donor Group

Min sønn hadde et lignende problem med sin K750i, viste seg i hans sak, for å være en dårlig forbindelse, alt han gjorde var å rense kontakter og skyv den inn og ut et par ganger og det fungerte,
kan fungere for deg m8

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 22 april 2008, 13:41
Donor Group

Dette skjer fra tid til annen med fabrikken produsert kort, kjøpe en anstendig merkevare navngitt en og aldri se tilbake lol.
Old 22 april 2008, 14:46
Medlem Group

Det var en SanDisk, som er en anstendig brand im ledet til å tro.
Old 22 april 2008, 14:49
Donor Group

Kom det med telefonen? Dessuten bør du sette ting på en datamaskin i dag har hvert bilde, telefonnummer og kontakter lagret på en privat mappe i mine dokumenter, mine gamle telefonen ble stjålet en gang etter at slippe det på en fest, den personen som fant den ikke vil svare på det Jeg må ha Rang rundt 20 ganger, men om 3 dager senere min beste venn kom til meg med telefonen min, og fortalte hvem som solgte det til ham .... var en tilfeldig fyr, men vennen min nye ham, jeg går telefonen min og alt ble slettet inkludert meldinger utbetales fyren et besøk, fikk de 15 pund tilbake at min venn betalt og forlot twat en dag ...
Old 22 april 2008, 15:23
Medlem Group

Kontaktene lagres i selve telefonminnet og yeah kortet kom med telefonen, vil telefonen status ting fortsatt vises det har halvfulle når dens faktisk tom.
Old 22 april 2008, 15:38
Donor Group

Kjøp en 8GB kort for 52,86 pund på overclockers.co.uk:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.