mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Telefon-minne problem ..

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 12:27
Ledamot Gruppen

Default Telefon-minne problem ..

Hallå

Behöver du hjälp med minnet på min telefon, jag laddar min telefon upp som vanligt, tog bort den avgiften, så att ta reda på i hela mitt minne hade torkas . Alla idéer varför detta skulle hända? har aldrig hänt förut i alla de gånger ive hade telefonen. Telefonen är en Sony Ericsson K750i med fabrik Memory Stick PRO Duo (64 MB).
Old 22 april 2008, 13:30
Givargruppen

Min son hade ett liknande problem med sin K750i, visade sig, i hans fall, att vara en dålig anslutning, allt han gjorde var att rengöra kontakter och driva det in och ut några gånger och det fungerade,
kan fungera för dig M8

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 22 april 2008, 13:41
Givargruppen

Detta händer då och då med fabriken producerade kort, köpa ett anständigt varumärke heter en och aldrig se tillbaka lol.
Old 22 april 2008, 14:46
Ledamot Gruppen

Det var ett SanDisk en, som är ett anständigt märke im till att tro.
Old 22 april 2008, 14:49
Givargruppen

Har det kommit med telefonen? Dessutom bör du sätta dina saker på en dator i dag har varje foto, telefonnummer och kontaktuppgifter sparas i en privat mapp i mina dokument, mina gamla telefonen var stulen en gång efter att släppa den på en fest, den person som hittade den inte skulle besvara den Jag måste ha ringde runt 20 gånger, men om 3 dagar senare min bästa vän kom till mig med min telefon och sa till mig som sålde det till honom .... var en slumpmässig kille men min vän ny honom, jag går min telefon och allt raderades inklusive meddelanden betalas killen ett besök fick 15 pund tillbaka som min vän betalat och lämnat fitta en present ...
Old 22 april 2008, 15:23
Ledamot Gruppen

Kontakterna sparas i själva telefonens minne, och ja kortet kom med telefonen telefonens status sak fortfarande visa det halvfullt när det verkligen tomt.
Old 22 april 2008, 15:38
Givargruppen

Köp ett 8GB kort för 52,86 pund på overclockers.co.uk:)
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Strange Problem med Memory Stick Jimmy Hat Drives & Removable Media 1 25 augusti 2009 07:32
Memory Stick fungerar inte djkcp Drives & Removable Media 8 19 februari 2009 15:02
Memory Stick block??? mctw Drives & Removable Media 1 18:e sep 2008 17:14
USB-minne & Vista elanorbreton Drives & Removable Media 4 19 maj 2008 02:03
Nya Memory Stick! kooga Drives & Removable Media 4 29 august 2007 15:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.