![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå Behöver du hjälp med minnet på min telefon, jag laddar min telefon upp som vanligt, tog bort den avgiften, så att ta reda på i hela mitt minne hade torkas . Alla idéer varför detta skulle hända? har aldrig hänt förut i alla de gånger ive hade telefonen. Telefonen är en Sony Ericsson K750i med fabrik Memory Stick PRO Duo (64 MB). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min son hade ett liknande problem med sin K750i, visade sig, i hans fall, att vara en dålig anslutning, allt han gjorde var att rengöra kontakter och driva det in och ut några gånger och det fungerade, kan fungera för dig M8
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Detta händer då och då med fabriken producerade kort, köpa ett anständigt varumärke heter en och aldrig se tillbaka lol. |
|
| |||
| |||
| Det var ett SanDisk en, som är ett anständigt märke im till att tro. |
|
| |||
| |||
| Har det kommit med telefonen? Dessutom bör du sätta dina saker på en dator i dag har varje foto, telefonnummer och kontaktuppgifter sparas i en privat mapp i mina dokument, mina gamla telefonen var stulen en gång efter att släppa den på en fest, den person som hittade den inte skulle besvara den Jag måste ha ringde runt 20 gånger, men om 3 dagar senare min bästa vän kom till mig med min telefon och sa till mig som sålde det till honom .... var en slumpmässig kille men min vän ny honom, jag går min telefon och allt raderades inklusive meddelanden betalas killen ett besök fick 15 pund tillbaka som min vän betalat och lämnat fitta en present ... |
|
| |||
| |||
| Kontakterna sparas i själva telefonens minne, och ja kortet kom med telefonen telefonens status sak fortfarande visa det halvfullt när det verkligen tomt. |
|
| |||
| |||
| Köp ett 8GB kort för 52,86 pund på overclockers.co.uk:) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Strange Problem med Memory Stick | Jimmy Hat | Drives & Removable Media | 1 | 25 augusti 2009 07:32 |
| Memory Stick fungerar inte | djkcp | Drives & Removable Media | 8 | 19 februari 2009 15:02 |
| Memory Stick block??? | mctw | Drives & Removable Media | 1 | 18:e sep 2008 17:14 |
| USB-minne & Vista | elanorbreton | Drives & Removable Media | 4 | 19 maj 2008 02:03 |
| Nya Memory Stick! | kooga | Drives & Removable Media | 4 | 29 august 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |