![]() |
|
| |||
| |||
| Hej ... Jeg får problemer med at hente data fra mit F-drev. Jeg fik 4 partitioner (C, D, E og F). Alt fungerer godt, bortset fra F. F-drevet åbnes, men når jeg forsøger at åbne en mappe inde i den, det giver mig en besked ...." Diskoprydning NOEDVENDIGHEDEN der skal formateres ". og viser alle de mapper, som tomme en. Men hvis vi kontrollerer drevet egenskaber, viser det 5 GB plads bruges af de ting, som var der i mapper. Så jeg håber stadig, mine ting er der et sted ..... Nu ønsker jeg at vide, er der nogen måde at hente det, som jeg havde alle mine vigtige ting gemt i F drev ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som den partition har rodet sammen, så prøv at køre en disk check på det.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Harddisk Problem | matthewforu | Drives & flytbare medier | 1 | 25th May 2008 07:03 |
| USB-harddisk Problem | helenpne | Drives & flytbare medier | 1 | 5 april 2008 16:56 |
| Harddisk problem, kan du hjælpe | MrRelish | General Hardware Chat | 10 | 4 januar 2008 09:03 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |