![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ... Saan ongelma hakee tietoa minun F-asema. Sain 4 osiota (C, D, E ja F). Kaikki toimivat hyvin, lukuun ottamatta F. F-asema avautuu, mutta kun yritän avata minkä tahansa kansion sisällä, se antaa minulle viestin ...." THE LEVY ON Muotoiltu ". ja näyttää kaikki kansiot tyhjää. Mutta jos voimme tarkistaa aseman ominaisuuksia, se osoittaa, 5 Gt tilaa jota tavaraa, joka oli siellä kansioissa. Joten toivon yhä minun tavaraa on siellä jossain ..... Nyt haluan tietää, onko olemassa mitään keinoa palauttaa sen, koska minulla oli kaikki tärkeitä asioita tallennettu F ajaa ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa osio on sekaisin, kokeilla levy tarkistaa sitä.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kovalevy ongelma | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25th Jun 2008 07:03 |
| USB Kovalevy ongelma | helenpne | Drives & Removable Media | 1 | 5. Huhtikuu 2008 16:56 |
| Kovalevy ongelma, voit auttaa | MrRelish | Rautatavaran Chat | 10 | 4. Jan 2008 09:03 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |