![]() |
|
| |||
| |||
| Hi ... Ik krijg probleem bij het ophalen van gegevens van mijn F-station. Ik heb 4 partities (C, D, E en F). Alles werkt goed, met uitzondering van de F. De F-station geopend, maar als ik probeer te openen in een map, het geeft me een bericht ...." De schijf NEED TO BE geformatteerd ". en toont alle mappen als een lege. Maar als we kijken of het station eigenschappen, het toont 5 GB ruimte gebruikt door de dingen die er in de mappen. Dus, ik hoop nog steeds mijn spullen is er ergens ..... Nu, ik wil weten, is er een manier op te halen, zo had ik al mijn belangrijke dingen opgeslagen in F-station ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de partitie is messed up, kunt u een schijf controleren op.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hard Drive Probleem | matthewforu | Drives & Removable Media | 1 | 25 jun 2008 07:03 |
| USB Hard Drive Probleem | helenpne | Drives & Removable Media | 1 | De 5 april 2008 16:56 |
| Harde schijf probleem, help | MrRelish | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 4 januari 2008 09:03 |
| Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 8 | 15e Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |