![]() |
|
| |||
| |||
| Hei ... Jeg får problem i å hente data fra F-stasjonen. Jeg fikk 4 partisjoner (C, D, E og F). Alt fungerer bra, bortsett fra F. F stasjonen åpnes, men når jeg prøver å åpne en mappe inne i den, det gir meg en melding ...." Diskopprydding må formateres. og viser alle mappene som tomme en. Men hvis vi kontrollerer stasjonen egenskaper, det viser 5 GB plass brukt av ting som var der i mapper. Så jeg håper mine ting er det et sted ..... Nå, jeg vil vite, er det noen måte å hente den, så hadde jeg alle mine viktige ting lagret i F drive ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som partisjonen har messed opp, prøve å kjøre en disk se på det.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Harddisk Problem | matthewforu | Drivere og flyttbare medier | 1 | 25 juni 2008 07:03 |
| USB Harddisk Problem | helenpne | Drivere og flyttbare medier | 1 | 5 april 2008 16:56 |
| Harddisk problemet, kan du hjelpe | MrRelish | General Hardware Chat | 10 | 4 januar 2008 09:03 |
| Harddisken Problem - Hvorfor kan ikke min datamaskin godta alle mine harddisker? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15nde sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |