vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Problem with my usb-laitteet (flash-levylle, tulostin, jne..

Reply

Thread Tools
Old 31 elokuu 2007, 07:48
Jäsen

Default Problem with my usb-laitteet (flash-levylle, tulostin, jne..

hi ihmiset .... Kiitos, että luet tätä säiettä ... Minulla on minr mutta erittäin suuri ongelma ... i cant näyttävät siirtää tiedostoja oikein USB: n kautta, vaikka lataat tietoja näistä laitteista ei ole hätää. että lähettämällä tiedot laitteiden on suuri ongelma .... Kun tulostan (minun tulostin on canon s200sp ja liitetty USB 1,1), tulokset näyttävät olevan hyvin, hyvin huono, ei siksi, että i asettaa sen alhainen. Joissakin osissa minun asiakirja puuttuu, kuten paperi leikataan tai rivin asiakirjaa ei tulosteta ...... toinen on se, että kun i siirtää tiedostoja minun flash-levylle, tiedostot vioittuvat ... ei ole mitään ongelmia, kun voin ladata tiedostoja minun flash disk ... tämän ongelman myös tapahtuu toinen os, ubuntu, joka saa minut ymmärtämään, että ongelma on laitteisto, i just dont tiedä, mikä laitteisto ...

haluta auttaa ...
Old 31 elokuu 2007, 08:34
Administrator Group

Stop spamming foorumi tai huonosti kieltää sinua.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2. Syyskuu 2007, 01:42
Jäsen

auttakaa ....
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Problem with Flash Video Playing Kaikki selaimet marko Web-selaimet ja FTP Clients 2 28th Jun 2009 02:16
Flash Video Problem marko Web-selaimet ja FTP Clients 0 23. kesäkuu 2009 03:52
Flash ongelma? tai jotain muuta? Firefox kaatuu ehsankhan Web-selaimet ja FTP Clients 0 4th Jun 2009 14:44
Adobe Flash Pleyer ongelma? Xeon General Software Chat 3 31. Jul 2008 09:41
Flash plug-in ongelma uuden verkkosivuston! Chanel Web Design, Hosting & SEO 0 27th Mar 2008 10:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.