![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi ihmiset .... Kiitos, että luet tätä säiettä ... Minulla on minr mutta erittäin suuri ongelma ... i cant näyttävät siirtää tiedostoja oikein USB: n kautta, vaikka lataat tietoja näistä laitteista ei ole hätää. että lähettämällä tiedot laitteiden on suuri ongelma .... Kun tulostan (minun tulostin on canon s200sp ja liitetty USB 1,1), tulokset näyttävät olevan hyvin, hyvin huono, ei siksi, että i asettaa sen alhainen. Joissakin osissa minun asiakirja puuttuu, kuten paperi leikataan tai rivin asiakirjaa ei tulosteta ...... toinen on se, että kun i siirtää tiedostoja minun flash-levylle, tiedostot vioittuvat ... ei ole mitään ongelmia, kun voin ladata tiedostoja minun flash disk ... tämän ongelman myös tapahtuu toinen os, ubuntu, joka saa minut ymmärtämään, että ongelma on laitteisto, i just dont tiedä, mikä laitteisto ... haluta auttaa ... ![]() ![]() ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stop spamming foorumi tai huonosti kieltää sinua.
| |||
| |||
| auttakaa .... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with Flash Video Playing Kaikki selaimet | marko | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 28th Jun 2009 02:16 |
| Flash Video Problem | marko | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 23. kesäkuu 2009 03:52 |
| Flash ongelma? tai jotain muuta? Firefox kaatuu | ehsankhan | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 4th Jun 2009 14:44 |
| Adobe Flash Pleyer ongelma? | Xeon | General Software Chat | 3 | 31. Jul 2008 09:41 |
| Flash plug-in ongelma uuden verkkosivuston! | Chanel | Web Design, Hosting & SEO | 0 | 27th Mar 2008 10:50 |
| Thread Tools | |
| |