mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Problem med min USB-enheter (flash disk, skrivare osv.

Reply

Thread Tools
Old 31 august 2007, 07:48
Ledamot Gruppen

Default Problem med min USB-enheter (flash disk, skrivare osv.

hej människor .... tack för att läsa den här tråden ... Jag har en minr men mycket stort problem ... jag skränande verkar för att överföra filer på rätt sätt via USB, även ladda ner data från dessa enheter inte är orolig. den skicka uppgifterna till produkter är det stora problemet .... när jag print (min skrivare Canon s200sp och ansluts via USB 1.1), resultatet verkar vara väldigt dålig, inte för att jag in den till låg. vissa delar av mitt dokument saknas, liksom papper minskar eller en rad i dokumentet inte skrivs ut ...... en annan är att när jag överföra filer till min flash disk, filer skadas ... finns det absolut inga problem när jag ladda ner filer från min flash-disk ... detta problem också händer på min andra os, ubuntu, vilket får mig att inse att problemet ligger i hårdvara, jag vet inte vilken hårdvara ...

snälla hjälp ...
Old 31 august 2007, 08:34
Administrator Group

Sluta spamma forumet eller illa mot dig.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2:a Sep 2007, 01:42
Ledamot Gruppen

vänligen hjälp ....
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.