![]() |
|
| |||
| |||
| Theres en Compaq laptop som verkar vara sjuka. lol hårddisken var nyligen omformaterad. (inte av mig) och av någon anledning den som gjorde detta beslutat att göra återvinningen köra den primära enheten. det finns absolutly 0 utrymme. c köra å andra sidan är tom. min fråga är .... Hur kan jag få datorn att köra ut i C-enheten och inte återvinning köra (d) någon hjälp skulle vara mycket uppskattat. ![]() tack, tystnad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| um. Finns det ett OS installerat? Det kommer att starta upp till OS
| |||
| |||
| det löper fönster xpsp2. Hur kan jag gå om att ändra det? |
|
| |||
| |||
| träda i BIOS eller setup när den startar upp (det kommer att berätta för dig att träffa del eller en funktionstangent) sedan träda i boot ordning och kontrollera uppstartsprompten för alternativ (CDROM, Hårddisk) och se om det finns fler än en hårddisk Annars kan du prova att starta upp från XP-skivan och reparera startsektorn |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Moderkort Problem - Problem Sätta på datorn | jerry9175 | Cases & Power Supplies | 6 | 12 september 2009 16:39 |
| Ton Problem! Behöver du hjälp att ta reda på vilka problem är det! | anthonyla65 | Processorer, moderkort & RAM | 11 | 16 april 2009 06:25 |
| FTP-problem | Jonesi | Webbläsare & FTP Klienter | 9 | 26 august 2007 07:03 |
| CD Rom Problem | OURHEARTSDIVIDE | Drives & Removable Media | 2 | 26 juli 2007 03:09 |
| Problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | Taffy | Drives & Removable Media | 12 | 26 maj 2007 11:40 |
| Thread Tools | |
| |