vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Satunnainen BSOD ilman virhekoodi siirron aikana

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 08:52
Uusi Jäsen

Default Satunnainen BSOD ilman virhekoodi siirron aikana

Hei, olen yrittänyt saada pääni ympärille tämän ikäiset nyt.

Olen hiljattain saanut väsynyt ottaa yhteensopimattomat ohjelmat minun Windows XP Pro 64bit niin i varmuuskopioinut kaikki tiedostot ja alentaa XP Pro 32bit.

Olen käyttäen Seagate Freeagent Xtreme 320GB ulkoisen kovalevyn kanssa kolmoisliitännällä: eSATA, FireWire-ja USB. Aina kun yritän siirtää yli suuri (tai suuri ryhmä) tiedostoja minun tietokone BSOD: n kanssa ei virhekoodi käyttämällä niitä. Ainoa tapa voin saada tiedostot siirretyn on tehdä niitä pieniä ryhmiä kerrallaan tai yhden tiedoston kerrallaan, enkä todellakaan halua tehdä sitä, koska minulla on yli 3000 musiikkikappaleita ja muutamia suuria videotiedostoja, Onko korjaa joku voi ajatella?

Hurraa
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Bsod virhekoodi. Apu! cpo312 Windows-käyttöjärjestelmät 3 31 lokakuu 2009 14:52
MSN Kirjaudu sisään Virhekoodi 80040154 jwarrilow89 General Software Chat 5 29 syyskuu 2009 04:49
Virhekoodi kun yrittää suorittaa online-peli bangwhosnext Windows-käyttöjärjestelmät 1 28th Jan 2009 06:26
A940 virhekoodi robina80 Digital Imaging & Tulostimet 7 4th Aug 2008 10:35
Virhekoodi 007 aikana Windows XP: n asentaminen hendoc Windows-käyttöjärjestelmät 1 8. Jun 2007 19:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.