mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Random BSOD met geen foutcode bij de overdracht

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 08:52
Nieuw Lid Fractie

Default Random BSOD met geen foutcode bij de overdracht

Hoi, Ik heb geprobeerd om mijn hoofd rond dit voor leeftijden nu.

Ik onlangs heb genoeg van die onverenigbaar's voor mijn windows xp pro 64bit dus ik back-up van al mijn bestanden en gedegradeerd tot xp pro 32bit.

Ik gebruik een Seagate FreeAgent Xtreme 320GB externe harde schijf met drievoudige interface: eSATA, FireWire en USB. Telkens wanneer ik probeer om over grote (of grote groep) bestanden op mijn computer BSOD's met geen foutcode met een van hen. De enige manier kan ik de bestanden overgedragen overname te doen in kleine groepen op een tijdstip of een bestand in een tijd, en ik niet echt willen doen dat zoals ik al meer dan 3000 muzieknummers en enkele grote videobestanden, Zijn er oplossingen kan iedereen denken?

Sante
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BSOD error code. Help! cpo312 Windows besturingssystemen 3 31 oktober 2009 14:52
MSN Log-In Error Code 80040154 jwarrilow89 Algemene programmatuurnoot Chat 5 29 september 2009 04:49
Foutcode wanneer wordt geprobeerd om een online game bangwhosnext Windows besturingssystemen 1 28 Jan 2009 06:26
A940 foutcode robina80 Digital Imaging & Printers 7 4 Aug 2008 10:35
Foutcode 007 tijdens Windows XP installeren hendoc Windows besturingssystemen 1 De 8 juni 2007 19:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.