mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Random BSOD utan felkod vid överföring

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 08:52
New Member Group

Default Random BSOD utan felkod vid överföring

Hej, Jag har försökt att få mitt huvud runt här i evigheter nu.

Jag har nyligen blev trött på att ha oförenliga program till min windows xp pro 64bit så jag säkerhetskopierat alla mina filer och nedgraderats till XP Pro 32bit.

Jag använder en Seagate FreeAgent Xtreme 320GB extern hårddisk med tre gränssnitt: eSATA, Firewire och USB. När jag försöker överföra över stora (eller stor grupp) filer via min dator BSOD's utan felkod genom att använda någon av dem. Det enda sättet jag kan få filerna överförs är att göra dem i små grupper på en gång eller en fil i taget, och jag egentligen inte vill göra det som jag har över 3000 låtar och en del stora videofiler, Finns det några fixar alla kan tänka på?

Skål
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.