![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ligesom titlen siger, er Raptor diske pengene værd? Jeg havde tænkt på at få to 74GB rovfugle til et RAID 0 array for mit nye system. Men ville det være bedre at få 4 andre diske i et raid 10 eller 0 +1 array? (Jeg har ikke råd til 4 rovfugle)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og de giver dig faldt os læsning og spil loading tider er temmelig meget, hvis du er ipatient gå videre, men du vil kun vil bruge dem til programmer og dit OS sætte ting som dokumenter om det ville være spild af plads, så medmindre du har en masse progrmas kun få nogle faste 7200 drev til andre programmer og ting, der gør ikke tage lang tid at indlæse eller noget
| |||
| |||
| Ikke rearly asnwer mit spørgsmål, jeg spurgte, om de var pengene værd. (er de væsentligt hurtigere end andre 7200 drev?) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare få nogle Seagate Barracuda's7200 ,11, de udfører lige så godt som Raptors, hvis ikke bedre Her Og her
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Det værd? | DanBex | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6 marts 2008 03:11 |
| Kan det betale sig | killerhuman | General Hardware Chat | 3 | 16 januar 2008 08:41 |
| Raid og raptors | Spencer2004 | Drives & flytbare medier | 1 | 17 november 2007 07:49 |
| PS3 - værd at det nu? | Overclocker | PC & Console Gaming | 5 | 10 november 2007 11:56 |
| PSP Værd det eller ej? | quinda | PC & Console Gaming | 9 | 21. okt 2006 10:14 |
| Thread Tools | |
| |