![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals de titel zegt, Raptor schijven het geld waard? Ik dacht het krijgen van twee raptors 74GB voor een RAID 0-array voor mijn nieuwe systeem. Maar zou het beter zijn om 4 andere stations krijgen in een RAID 10 of 0 +1 array? (Ik niet kan veroorloven 4 roofvogels)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed ze geven u afgenomen os laad-en laadtijden spel is vrij veel als je bent ipatient ga je gang, maar je zou alleen willen gebruiken voor programma's en uw os zetten dingen zoals documenten over het zou een verspilling van ruimte dus tenzij je hebt veel progrmas alleen maar een aantal geregelde 7200rpm schijven voor andere programma's en dingen die doesnt lang duren om te laden of iets
| |||
| |||
| Niet rearly asnwer mijn vraag, vroeg ik alsof ze het geld waard. (zijn ze beduidend sneller dan andere 7200rpm schijven?) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haal sommige Seagate Barracuda's7200 .11, voeren ze net zo goed als Raptors zo niet beter Hier En hier
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|