mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

RAW Læs fejlrate

Reply

Thread Tools
Old 12 marts 2008, 14:30
Ny Medlem Gruppen

Default RAW Læs fejlrate

For nylig hentede Speed Fan 4,33 som toppen af mit tilfælde var følelsen en tad varm. Da jeg opdagede CPU kørte ved 96 º C jeg næsten faldt ned af stolen! Efter en god vakuum ud temp faldet til et gennemsnit på 85 º C, jeg så fandt ud af, at Athlon CPU er et varmt runner anyway (op til 95 º C OK) så panik over! (Øvrigt Everest Home Edition giver alle temp værdier ca 8% lavere, så tallet I'll være sikreste efter højere temps for en større fejlmargen).

Men jeg så kom på tværs Læs fejlrate som er en newbie til mig, men hvis jeg har læst det rigtigt jeg forstår det er en god indikator for HD sundhed.

Aflaesning Jeg får er varierende mellem 62 ~ 64, og jeg bør blive advaret, når det bliver ned til 25 medlemmer. Dette (jeg tror) er en behandling, der ikke kan forbedres, da det er en indikation af HD's opdeling. Det, der får mig er, at tilsyneladende de "værste" Fejl ved læsning registreres var 53, så på et eller andet tidspunkt har det færdige selv. Eller er jeg helt at få den forkerte idé? Kan RAW aflaesninger virkelig forbedres, og hvis ja, hvordan?

TIA Elmer
Old 12 marts 2008, 16:01
Redaktør Gruppen

Default RAW Læs fejlrate

Speed Fan er temmelig upålidelige. Prøv at teste det med et andet program, og se hvad du får ...

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 14 marts 2008, 09:05
Ny Medlem Gruppen

Default RAW Læs fejlrate

Brug HDD Healthb såvel nu, var det mere læste fejlprocenter Jeg tænkte, hvis jeg kunne forbedre. Temperaturerne ikke genere mig, som jeg kan håndtere dem ganske let.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.