![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Äskettäin ladannut Speed Fan 4,33 kuten alkuun minun tapauksessa oli tuntematta tad lämpimänä. Kun sain tietää, suorittimen oli noin 96 º C I lähes laski pois johdolla! Kun hyvä imuroida Temp putosi keskimäärin 85 ° C, sitten todettiin, että Athlon CPU on kuuma runner anyway (jopa 95 ° C OK), niin että paniikki yli! (Muuten, Everest Home Edition antaa kaikille temp arvot n. 8% pienempi niin kuva I'll olla turvallisin jälkeen korkeampi temps on suurempi virhemarginaali). Olen kuitenkin sitten tuli koko Lue virhesuhde joka on newbie minulle, mutta jos olen lukenut oikein ymmärrän, se on hyvä indikaattori HD terveyteen. Lukemat Saan ovat vaihteli 62 ~ 64 ja I olisi varoittanut, kun se saa alas 25. Tämä (uskon) on käsittelyssä, että ei voida parantaa, koska se on osoitus HD: n jakautuminen. Se, mikä alkaa minulle on se, että ilmeisesti "pahin" virhe käsittelyssä kirjataan oli 53 niin jossain vaiheessa se on bettered itse. Vai olenko täysin saada väärä ajatus? Voiko RAW lukemat todella voidaan parantaa, ja jos, niin miten? TIA Elmer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Speed Fan on melko epäluotettavia. Testaamalla sen toisella ohjelma ja katso mitä saat ...
|
| |||
| |||
| Käyttämällä HDD Healthb myös nyt, se oli enemmän lukea virhemääriä ihmettelin, jos voisin parantaa. Lämpötilat eivät häiritse minua Voin käsitellä niitä melko helposti. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| "A Disk Lue virhe Paina Ctrl + Alt + Del uudelleen" - Windows ei booting | pinkytwoscoops | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 5th Jun 2009 13:45 |
| Levyn lukea virhe! | rwc1969 | Drives & Removable Media | 5 | 27. Joulukuu 2008 21:31 |
| Sain levyn lukea virhe | adeb | Rautatavaran Chat | 5 | 13. toukokuuta 2008 07:17 |
| Etkö löydä Omat tiedostot sen jälkeen, kun levyn lukea virhe | stinger107 | Drives & Removable Media | 14 | 11th Feb 2008 10:59 |
| Disk Read Error | rockpenguin | Drives & Removable Media | 3 | 3. Lokakuu 2007 04:18 |
| Thread Tools | |
| |