![]() |
|
| |||
| |||
| Onlangs gedownload Speed Fan 4,33 als de top van mijn zaak was het gevoel een beetje warm. Toen ontdekte ik de cpu werd uitgevoerd bij 96 º C Ik viel bijna van de stoel! Na een goede stofzuiger uit de temperatuur gedaald tot een gemiddelde van 85 º C, Vervolgens heb ik ontdekt dat de Athlon CPU is een hot runner toch (tot 95 º C OK) zodat paniek over! (Overigens, Everest Home Edition geeft alle temp waarden circa 8% lager cijfer dus ik kom veiligste na de hogere temps voor een grotere marge van fouten). Maar daarna kwam ik heel Read Error Rate die een newbie aan mij, maar als ik het goed heb gelezen, begrepen dat het een goede indicator van de HD's gezondheid. De lezingen I'm getting zijn variërend tussen de 62 ~ 64 en ik zou worden gewaarschuwd wanneer het gaat omlaag naar 25. Deze (denk ik) is een lezing die niet kunnen worden verbeterd als het is een indicatie van de HD's uitsplitsing. Het ding is dat je mij is dat blijkbaar het "slechtst" fout lezing opgenomen werd 53 dus op enig moment heeft bettered zelf. Of ben ik helemaal om de verkeerde idee? Kan de RAW lezingen echt worden verbeterd en zo ja, hoe? TIA Elmer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fan Snelheid is erg onbetrouwbaar. Probeer het testen met een ander programma en zie wat je krijgt ...
|
| |||
| |||
| Met behulp van de vaste schijf Healthb en nu, Het was meer het lezen foutenpercentages Ik vroeg me af of ik zou kunnen verbeteren. De temperaturen doen me niet lastig als ik kan met hen vrij gemakkelijk. |