![]() |
|
| |||
| |||
| Nylig nedlastede Speed Fan 4,33 som toppen av mitt tilfelle var følelsen en TAD varm. Da jeg oppdaget CPU ble brukt ved 96 º C jeg nesten falt ut av stolen! Etter en god vakuum ut temp falt til et gjennomsnitt på 85 º C, jeg da funnet ut at Athlon CPU er en varm runner anyway (opp til 95 º C OK), slik at panikk over! (Forresten, Everest Home Edition gir alle temp verdier ca 8% lavere slik figuren jeg sikreste etter høyere temps for en større feilmarginen). Men jeg så kom over Lesefeil Sats som er en nybegynner til meg, men hvis jeg har lest det jeg forstår er det en god indikator på HD helse. Den opplesninger jeg får er varierende mellom 62 ~ 64, og jeg skal bli varslet når det kommer ned til 25. Dette (tror jeg) er en leser som ikke blir bedre, siden det er en indikasjon på HD's sammenbrudd. Det som får meg er at tilsynelatende "det verste" Error reading registrert var 53 så på noen scene har bettered selv. Eller er jeg helt får feil idé? Kan RAW opplesninger faktisk være bedre og i så fall hvordan? TIA Elmer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Speed Fan er ganske upålitelig. Prøve å teste det med et annet program og se hva du får ...
|
| |||
| |||
| Bruke HDD Healthb og nå var det mer lesefeil priser Jeg lurte på om jeg kan forbedre. De temperaturene ikke bry meg så jeg kan håndtere dem ganske enkelt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| "A Disk Les oppstod Trykk Ctrl + Alt + Del for å starte på nytt" - Windows ikke starte | pinkytwoscoops | Windows-operativsystemer | 8 | 5 juni 2009 13:45 |
| En diskett lese feil har oppstått! | rwc1969 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 27 desember 2008 21:31 |
| Jeg har en disk lesefeil | adeb | General Hardware Chat | 5 | 13 mai 2008 07:17 |
| Finner ikke Mine dokumenter etter en plate lesefeil | stinger107 | Drivere og flyttbare medier | 14 | 11 februar 2008 10:59 |
| Disk Lesefeil | rockpenguin | Drivere og flyttbare medier | 3 | 3 okt 2007 04:18 |
| Thread Tools | |
| |