![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, Jeg søger at købe en ekstern harddisk til lagring. Jeg vil gerne have mindst 500 GB (ville heldigvis bliver større, hvis værdi for pengene var bedre), og ville måske gerne firewire / eSATA men usb kun ville være tilstrækkelig, hvis der er stor forskel i pris (og det har usb er vigtigt som en af mine PC's kun har USB, ikke FW / eSATA) Jeg vil gerne have god kvalitet, men også god bang for mit sorteper. Jeg tænkte måske Western Digital mybook eller Seagate, men ville overveje bedre alternativer. hvad ville du anbefale? også er jeg ikke sikker, fordi jeg aldrig har haft en, er det muligt at få en, der får strøm fra pc'en, eller vil det være nødvendigt at sluttet særskilt for magt? mange tak for alle indsigt. Buchanan |
|
| |||
| |||
| hvem har nogensinde købt eller anvendes over en periode, en ekstern harddisk på 500 GB + kapacitet, som de troede var virkelig god, og vil anbefale, eller de er blevet skuffet over og vil ikke? alle har en foretrukket mærke eller model, som har klaret sig bedre for dem end andre harddiske? noget at afgjort undgå? nogen, der ved, hvad jeg mener om magt (fra pc eller behov egne plug)? WD mybook bedre end andre WD harddiske eller Seagate? kvalitet og holdbarhed? pris? hvad skal jeg ikke købe? skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brugt en 400GB Seagate for omkring 6-9 måneder uden større problemer.
Jeg købte i kabinettet (USB2 og Firewire), separat, og tilføjede mit eget drev. På den måde får du at vælge den seneste spec drev, med den bedste hastighed / cache. Personligt vil jeg undgå enhver eksternt drev, som trækker strøm fra USB-porten, da dette vil lægge et dræn på din PSU, og hvis det er allerede strakt, kan forårsage store problemer. Med hensyn til brand, og mange folk sværger ved WD og andre Seagate, men i slutningen af dagen er det et personligt valg. Jeg vil være tilfreds med enten. HTH Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Jeg burde have tilføjet, at du kan købe USB2 Indhegninger til hus SATA-drev så godt, og hvis du har en eSATA stikket på din boks, dette er et andet alternativ. |
|
| |||
| |||
| takket phil., jeg virkelig ønskede den, der fandt det er strøm fra pc, men jeg kan se, hvorfor det ikke ville være fordelagtigt, cheers |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen .... glad for det hjalp |
|
| |||
| |||
| en af de grunde, jeg har brug for dette drev er fordi min iPod, som jeg bruger til oplagring er formateret i FAT32 (eller noget), og jeg kan ikke lægge store filer på den, så jeg har brug for det drev, der skal i NTFS. hvordan vil de normalt kommer formateret, og hvis jeg køber en og dens fedt, kan jeg formatere den til NTFS? tak |
|
| |||
| |||
| Mange færdige enheder kommer formateret i FAT32, men det er let afhjælpes. Bare omformaterer det, vha. Kontrolpanel / Computeradministration / Diskhåndtering eller konvertere det ved at taste: Convert C: / FS: NTFS fra en kommandoprompt. Selvfølgelig er du nødt til at erstatte C med drevbogstavet henføres til dit USB-drev. |
|
| |||
| |||
| sød tak phil., jeg aldrig vidste, hvordan du gør, at |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Great for et USB-stick, meget skidt for en iPod, medmindre du gerne bricking det, Phil. Jeg vil ikke konvertere enhver musikafspiller harddisk til enhver andet format end fabrikkens specifikation.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk til OS X & Storage? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & flytbare medier | 1 | 23. sep 2008 09:00 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |