![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, Olen kiinnostunut ostamaan ulkoista kovalevyä varastointiin. Haluaisin vähintään 500 Gt (ei onneksi saada isompi jos rahalle oli parempi) ja ehkä kuten firewire / eSATA mutta usb vain riittää, jos on olemassa suuri hintaero (ja se ottaa usb on välttämätöntä, koska eräs PC: n on vain usb, ei fw / eSATA) Haluaisin hyvää laatua, mutta myös hyvä bang minun pukittaa. Ajattelin, että ehkä Western Digital mybook tai Seagate, mutta voisivat harkita parempia vaihtoehtoja. mitä te suosittelette? myös, en ole varma, koska minulla ei ole koskaan ollut yksi, on mahdollista saada, joka saa virtaa tietokoneen tai se on kytketty erikseen valtaa? suurkiitos mitään tietoa. Buchanan |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan ostanut tai käyttää tietyn ajanjakson ajan, ulkoinen kovalevy 500GB + kapasiteettia, joka heidän mielestään oli todella hyvä, ja suosittelen, tai he olivat pettyneitä ja ei? joku on haluamasi merkin tai mallin, joka on suorittanut heille kuin muilla kiintolevyillä? mitään ehdottomasti välttää? kukaan tiedä, mitä tarkoitan noin teho (PC tai tarpeita oma pistoke)? WD mybook paremmin kuin muut WD kiintolevyaseman tai Seagate? laatu ja kestävyys? hinta? mitä ei pitäisi ostaa? hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käyttänyt 400gb Seagate noin 6-9 kuukauden ajan ilman suuria ongelmia.
Ostin mittaustilan (USB2 & Firewire) erikseen ja lisätään oma asema. Näin saat valita viimeisimmän spec ajaa, parhaita nopeus / cache. Henkilökohtaisesti haluaisin välttää ulkoisen aseman, joka vetää virtaa USB-porttia, koska se esittää valua omalla PSU ja jos se on jo venytetty, saattaa aiheuttaa suuria ongelmia. Mitä tuotemerkin monet folk vannovat WD ja muut Seagate, mutta loppujen lopuksi se on henkilökohtainen valinta. Olisin iloinen, joko. HTH My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Minun olisi pitänyt lisätä, että voit ostaa USB2 Enclosures taloon SATA-asemia kuin hyvin, ja jos sinulla on eSATA pistorasiaan teidän laatikko, tämä on toinen vaihtoehto. |
|
| |||
| |||
| kiitos phil, i todella halusi, joista tuli se valtaa pc mutta näen, miksi näin ei olisi edullista, cheers |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut .... iloinen, se auttoi |
|
| |||
| |||
| yksi syy siihen, että tarvitsemme tätä asema on, koska minun ipod joissa i käyttää varastointi on formatoitu fat32 (tai jotain), ja i ei voi asettaa suuria tiedostoja niin i tarvitse ajaa olla ntfs. miten ne tavallisesti muotoiltu, ja jos voin ostaa yhden ja sen rasvan, kanisteri i-muodossa se ntfs? kiitos |
|
| |||
| |||
| Monet Valmiiden yksiköt tulevat formatoitu FAT32, mutta tämä on helppo korjata. Just muotoile se käyttäen Ohjauspaneeli / Tietokoneen hallinta / Disk Management tai muuntaa sen kirjoittamalla: Convert C: / FS: NTFS alk. komentokehotteesta. Tietenkin sinun tulee korvata C asemakirjain osoitettu USB-asemaan. |
|
| |||
| |||
| makea ansiosta phil, en ole koskaan tiennyt, miten se tehdään |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Great for USB Stick erittäin huono iPod ellei haluat bricking se, phil. En haluaisi muuttaa mitään soitinta n kiintolevyllä tahansa muodossa muuhun kuin tehtaan eritelmä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Ulkoinen kovalevy OS X & Storage? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 1 | 23. Sep 2008 09:00 |
| Ulkoinen kiintolevy | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27. Joulukuu 2007 11:42 |
| Mistä voin ostaa ulkoinen kovalevy | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13th Aug 2007 17:11 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19th Jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |