![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo jongens, Ik zoek te kopen een externe harde schijf voor opslag. Ik wil ten minste 500GB (zou graag groter als de waarde voor je geld beter was) en zou het misschien graag FireWire / USB eSATA maar alleen voldoende zou zijn als er een groot verschil in prijs (en het met usb is van essentieel belang als een van mijn pc's heeft alleen usb, niet FW / eSATA) Ik wil graag een goede kwaliteit, maar ook behoorlijk bang voor mijn Buck. Ik dacht misschien Western Digital mybook of Seagate, maar zou overwegen om betere alternatieven. Wat zou u adviseren? Ook ben ik niet zeker want ik heb nog nooit een, is het mogelijk om een die krijgt stroom van de pc of zal hij moeten worden aangesloten afzonderlijk voor macht? hartelijk dank voor enig inzicht. Buchanan |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand ooit gekocht of gebruikt over een periode van tijd, een externe harde schijf van 500GB + capaciteit die ze dacht dat was echt goed en zou aanraden, of ze waren teleurgesteld over en zou niet? iedereen heeft een voorkeur merk of model dat is beter voor hen dan andere harde schijven? iets te vermijden? iedereen weet wat ik bedoel over macht (van pc of behoeften eigen stekker)? WD mybook beter dan andere WD harde schijven of Seagate? kwaliteit en duurzaamheid? prijs? wat moet ik kopen? sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb gebruik gemaakt van een 400GB Seagate voor ongeveer 6-9 maanden zonder grote problemen.
Ik kocht de Enclosure (USB2 & Firewire) afzonderlijk en toegevoegde mijn eigen station. Op die manier krijg je de keuze van de nieuwste spec-station met de beste snelheid / cache. Persoonlijk zou ik vermijden dat er een externe schijf, dat haalt stroom uit de USB-poort, dit een aanslag op je PSU en als het al gestrekt kan veroorzaken grote problemen. Wat merk, veel volk zweren bij WD Seagate en anderen, maar aan het eind van de dag is het een persoonlijke keuze. Ik zou graag met de extensie. HTH Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Ik zou hebben toegevoegd dat u kunt kopen USB2 Enclosures naar huis SATA-schijven als goed en als u een ESATA aansluiting op uw vak, dit is een ander alternatief. |
|
| |||
| |||
| dankzij Phil, ik wilde op die het vermogen van de pc, maar ik zie waarom dat niet zou gunstig zijn, cheers |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom .... blij dat het geholpen |
|
| |||
| |||
| een van de redenen waarom ik dit station is nodig omdat mijn ipod die ik gebruik voor de opslag is geformatteerd in FAT32 (of zoiets), en ik kan geen grote bestanden op, dus ik moet de drive om in NTFS. hoe doen ze normaal gesproken geformatteerd, en als ik een kopen en het vet, kan ik formatteren naar NTFS? bedankt |
|
| |||
| |||
| Veel kant en klare eenheden komt geformatteerd op FAT32, maar dit is gemakkelijk te verhelpen. Gewoon opnieuw, met de Control Panel / Computerbeheer / Schijfbeheer of converteren door te typen: Convert C: / FS: NTFS vanaf een opdrachtprompt. Uiteraard moet u de plaats C met de stationsaanduiding die aan uw USB-station. |
|
| |||
| |||
| zoete dankzij Phil, ik wist nooit hoe ik dat moet doen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geweldig voor een USB-stick, zeer slecht voor een iPod, tenzij u graag bricking zij, Phil. Ik zou niet converteren een muziekspeler de harde schijf naar een andere indeling dan de fabriek van de specificatie.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|