![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Jeg ønsker å kjøpe en ekstern harddisk for lagring. Jeg ønsker minst 500GB (ville gjerne bli større hvis verdien for pengene var bedre), og ville kanskje ha FireWire / eSATA men usb bare ville nok hvis det er en stor forskjell i prisen (og det har usb er viktig som en av mine PC-er kun usb, ikke fw / eSATA) Jeg ønsker god kvalitet, men også god bang for min pengene. Jeg tenkte kanskje Western Digital mybook eller Seagate, men vil vurdere bedre alternativer. hva ville du anbefale? også, jeg er ikke sikker fordi jeg har aldri hatt en, er det mulig å få en som får strøm fra PC eller vil det må være koblet separat for strøm? mange takk for noen innsikt. Buchanan |
|
| |||
| |||
| har noen kjøpt eller brukes over en periode, en ekstern harddisk på 500 GB + kapasitet som de trodde var veldig bra og vil anbefale, eller de var fornøyd med og ville ikke? alle har et foretrukket merke eller modell som har utført bedre for dem enn andre harddisker? noe definitivt unngå? alle vet hva jeg mener om makt (fra PC eller trenger egen plug)? WD mybook bedre enn andre WD harddisker eller Seagate? kvalitet og holdbarhet? pris? hva bør jeg kjøpe? skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brukt en 400gb Seagate på rundt 6-9 måneder uten noen store problemer.
Jeg kjøpte Vedlegg (USB2 og Firewire) separat og lagt min egen stasjon. På den måten får du velge den siste spec stasjonen, med best hastighet / cache. Personlig ville jeg unngå ekstern disk, som trekker strøm fra USB-port, for det vil sette en renne på PSU, og hvis den allerede er strukket, kan føre til store problemer. Som å merke, mange folk sverger ved WD og andre Seagate, men på slutten av dagen er det et personlig valg. Jeg vil være fornøyd med begge. HTH Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Jeg skulle ha lagt til at du kan kjøpe USB2 kapslinger til hus SATA harddisker i tillegg og du har en ESATA socket på boksen, dette er et annet alternativ. |
|
| |||
| |||
| Thanks Phil jeg virkelig savnet på som fant det strøm fra PC-en, men jeg skjønner hvorfor det ikke vil være fordelaktig, jubelropet |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen .... glad det hjalp |
|
| |||
| |||
| en av grunnene til at jeg trenger denne stasjonen er fordi min ipod som jeg bruker til lagring er formatert i FAT32 (eller noe), og jeg kan ikke sette store filer på den, så jeg trenger stasjonen være i NTFS. Hvordan de vanligvis kommer formatert, og hvis jeg kjøper en og fett, kan jeg formatere den til NTFS? takk |
|
| |||
| |||
| Mange klar gjort enheter kommer formatert i FAT32, men dette er lett remedied. Bare formatere den, ved hjelp av Kontrollpanel / Computer Management / Diskbehandling eller konvertere den ved å skrive: Convert C: / FS: NTFS fra en ledetekst. Selvsagt må du erstatte C med stasjonsbokstaven tilordnet til din USB-stasjonen. |
|
| |||
| |||
| søt takk phil, jeg aldri visste hva de skulle gjøre det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flott for en USB-pinne, veldig dårlig for en iPod med mindre du liker bricking det, Phil. Jeg ville ikke konvertere en hvilken som helst musikkspiller harddisken til noen annet format enn fabrikken er spesifikasjonen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|