![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| betyder konvertering arbejde for enhver størrelse drev? for eksempel, ville det med et USB memory stick?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jeg er enig om, det er ikke en god idé at starte omformatering andre USB-enheder. Mit system: Hjem Build
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gotcha. thingie: yeah, kan du omformatere noget, som ikke har direkte adgang til det drev som primær opbevaring, så gerne en iPod vil flipper ud, hvis du NTFS det, men hvis det er bare flash oplagring gå videre
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| phil. Jeg er interesseret i at gøre i kabinettet og gøre mit eget, kan du anbefale en god kabinet? hvis jeg lavede min egen ville det have sin egen magt, eller ville det løbe ud strømforsyningen? Thanks a lot |
|
| |||
| |||
| Mest Indhegninger komme i kit form, som omfatter en ekstern strømforsyning, fastsættelse skruer, stand mv. Jeg har brugt et par disse og de synes så godt som nogen, at jeg har set. SATA version også her. Komplet sortiment her. Også, hvis du foretager en søgning på ebay, vil du sikkert finde dem en smule billigere. HTH |
|
| |||
| |||
| nice en tak phil., hvis det var at gå gennem usb, ville der ikke være nogen hastighed fordel at få en SATA-drev over ide for kapslingen? |
|
| |||
| |||
| Generelt SATA Drives er en smule hurtigere, men som du siger det USB2 interface vil modbevise nogen gavn her. Når det er sagt, er det formentlig bedre at gå til en SATA Drive & Kabinet, om ikke af anden grund end at holde dig ajour med de tech. Som bekendt mest mobos nu kun give 1 x IDE-controller, så til sidst IDE Drives bliver obselete og du ved aldrig, måske du vil ombygningskoncepter det i en Tower en dag . |
|
| |||
| |||
| ville jeg have nogen problemer, der kræver drivere til SATA-opsætningen (ligesom når jeg har brug for chauffører, der kører på en diskette for at installere Windows på en SATA-drev), som ville jeg ikke have brug for ide? tak |
|
| |||
| |||
| Nr. ... USB Indhegninger vil arbejde sammen med den generiske USB2 chauffører, der er indbygget i XP eller Vista Når sluttes til USB-porten, skal de installeres automatisk. |
|
| |||
| |||
| nice en tak, SATA det er. Jeg vil gå vælge en harddisk |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk til OS X & Storage? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & flytbare medier | 1 | 23. sep 2008 09:00 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |