![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei muuntokursseista työtä minkä kokoisia tahansa ajaa? esimerkiksi olisi se, jossa on USB-muisti?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Olen samaa mieltä, vaikka se ei ole hyvä ajatus aloittaa uudelleen muita USB-laitteita. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sainpas. thingie: joo, voit muokata mitä tahansa, mikä ei suoraan aseman ensisijaisena varastointi, niin kuin iPod älyttömästi jos NTFS, mutta jos se on vain flash varastointi mennä eteenpäin
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| phil Olen kiinnostunut tekemään mittaustilassa ja tehdä oma, voisitteko suositella hyvää kotelo? Jos olen tehnyt oman se olisi se omin voimin tai se ajaa pois virtalähteestä? kiitos paljon |
|
| |||
| |||
| Useimmat Enclosures tulevat sarjoina, johon sisältyy ulkoista virtalähdettä, kiinnitys ruuveilla, stand jne.. Olen käyttänyt pari nämä ja ne näyttävät yhtä hyvä kuin mikä tahansa, että olen nähnyt. SATA-versio myös tässä. Täydellinen valikoima tässä. Myös, jos teet haun eBay, luultavasti löytää ne hieman halvempia. HTH |
|
| |||
| |||
| sepä kivaa kiitos phil, jos se menee läpi usb, voisi olla nopeutta etu saada sata ajaa ide varten mittaustilan? |
|
| |||
| |||
| Yleensä SATA Drives ovat hieman nopeammin, mutta kuten te sanotte, että USB2 käyttöliittymä tyhjäksi mitään hyötyä tästä. Tämän sanottuani, se on luultavasti parempi menossa on SATA Drive & Kotelointiratkaisut, jos ei muusta syystä kuin pitäminen ajan tasalla kanssa Tech. Kuten tiedätte, useimmat mobos nyt vain 1 x IDE-ohjain, joten lopulta IDE Drives tulee obselete ja eihän sitä koskaan tiedä, voit korjata sen torni yksi päivä . |
|
| |||
| |||
| minun on ongelmia tarvitsevat kuljettajat ovat sata setup (kuten silloin, kun i-kirjain kaivata ohjaimet levyke asentaa Windows on SATA-asema), jossa i ei tarvetta ide? kiitos |
|
| |||
| |||
| N: o ... USB Enclosures työskentelee geneeriselle USB2 ajurit, sisäänrakennettu XP tai Vista Kun kytketty USB-porttiin, ne on asennettava automaattisesti. |
|
| |||
| |||
| sepä kivaa kiitos, SATA se on. I'll go valita kovalevy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Ulkoinen kovalevy OS X & Storage? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 1 | 23. Sep 2008 09:00 |
| Ulkoinen kiintolevy | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27. Joulukuu 2007 11:42 |
| Mistä voin ostaa ulkoinen kovalevy | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13th Aug 2007 17:11 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19th Jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |