![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de conversie voor elke grootte rijden? bijvoorbeeld, zal het met een USB memory stick?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik ben het al, het is niet een goed idee om te beginnen met het opnieuw formatteren van andere USB-apparaten. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebbes. thingie: ja, kunt u opnieuw iets dat niet rechtstreeks toegang tot het station als primaire opslag, dus graag een iPod freak out als u NTFS, maar als het is gewoon flash opslag gaan
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Phil Ik ben geïnteresseerd in het doen van de ruimte en het maken van mijn eigen land, zou u een goede behuizing? als ik mijn eigen zou het hebben over een eigen vermogen of zou het lopen van de voeding? thanks a lot |
|
| |||
| |||
| Meest Enclosures komen in kit-vorm, die ook een externe voeding, bevestigingsbouten, stand etc.. Ik heb gebruik gemaakt van een paar deze en ze lijken zo goed als enige die ik heb gezien. SATA-versie ook hier. Compleet assortiment hier. Ook als u een zoekopdracht op eBay, dan zult u waarschijnlijk vindt ze een beetje goedkoper. HTH |
|
| |||
| |||
| nice one dankzij Phil, als het ging via usb, zou er een snelheid voordeel te verkrijgen van een sata schijf in ide voor de ruimte? |
|
| |||
| |||
| Algemeen SATA-drives zijn iets sneller, maar als je zegt de USB2 interface zal ontkennen enig voordeel hier. Dat gezegd hebbende, is het waarschijnlijk beter gaan voor een SATA-& Drive Enclosure, indien voor geen enkele andere reden dan up-to-date houden met de tech. Zoals u weet dat de meeste mobos nu slechts 1 x IDE-controller, zodat uiteindelijk IDE drives zullen obselete en je weet nooit je zou willen refit in een toren op een dag . |
|
| |||
| |||
| zou ik heb alle problemen moeten drivers voor de SATA-configuratie (zoals wanneer ik nodig drivers op een floppy te installeren windows op een sata schijf) die ik niet zou moeten ide? bedankt |
|
| |||
| |||
| Nr. ... de USB-behuizingen zal samen met de generieke USB2 chauffeurs, ingebouwd in XP of Vista Eenmaal aangesloten op de USB-poort, moeten zij automatisch geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| nice one thanks, SATA is. Ik ga kiezen voor een harde schijf |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Externe harde schijf voor OS X & Opslag? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 1 | 23e sep 2008 09:00 |
| Externe Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 dec 2007 11:42 |
| Waar kan ik kopen een externe harde schijf | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13 aug 2007 17:11 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |