![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjør konverteringskoden fungerer for alle størrelser stasjonen? for eksempel vil det ville med en USB minnepinne?
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg er enig om, det er ikke en god idé å starte omformatering andre USB-enheter. Min System: Hjem Bygg
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fikser det. thingie: Ja, kan du formatere noe som ikke direkte tilgang til stasjonen som primær lagringsplass, slik som en iPod vil frik ut om du NTFS, men hvis det er bare flash storage gå
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| phil Jeg er interessert i å gjøre det vedlegg og gjøre min egen, kan du anbefale en god kabinett? hvis jeg gjorde mine egne ville det ha sin egen kraft, eller ville det går på strømforsyningen? takk en meget |
|
| |||
| |||
| De fleste kabinetter leveres i kit form, som inneholder en ekstern strømforsyning, løse skruer, stativ etc.. Jeg har brukt et par disse og synes de så godt som alle som jeg har sett. SATA-versjonen også her. Komplett utvalg her. Også hvis du gjør et søk på ebay, vil du sannsynligvis finne dem litt billigere. HTH |
|
| |||
| |||
| nice en takk phil, hvis det var å gå via USB, vil det bli noen fart fordel å få en SATA-stasjonen over ide for kabinett? |
|
| |||
| |||
| Vanligvis SATA Drives er litt raskere, men som du sier USB2 grensesnitt vil negate fordeler her. Når det er sagt, er det sannsynligvis bedre å gå for en SATA Drive & Vedlegg hvis for ingen annen grunn enn å holde deg oppdatert om tech. Som du vet mest mobos nå bare gi 1 x IDE-kontroller, så slutt IDE-stasjoner blir obselete og du vet aldri kan det være lurt å reparere den i en Tower en dag . |
|
| |||
| |||
| ville jeg ha noen problemer trenger drivere for SATA-oppsett (som når jeg trenger drivere på en diskett for å installere Windows på en SATA-stasjon) som jeg ikke ville behovet for ide? takk |
|
| |||
| |||
| Nei ... USB Kapslinger skal jobbe med den generiske USB2 driverne innebygd i XP eller Vista Når plugget inn i USB-porten, de skal installeres automatisk. |
|
| |||
| |||
| nice en takk, SATA det er. I'll go velge en harddisk |