mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Gummi Køkken handsker og harddisk.

Reply

Thread Tools
Old 12 November 2007, 02:43
Medlem Gruppen

Default Gummi Køkken handsker og harddisk.

Nu har jeg fået din opmærksomhed. Jeg installerer en ny harddisk til min bærbare computer, og jeg læser alle de frygt bære en særlig håndled band og jording dig til kernen af jorden før mucking om med PC indholdet. Ville det ikke være feesible til kun bære en tynd stram montering par lyserøde gummi Køkken handsker, helt sikkert ikke statisk opladning ville gå fra mig til komponenter ved hjælp af denne metode. Bliver jeg dum, beklager, hvis jeg er, men det forekommer logisk for mig!
Old 12 November 2007, 02:52
Donor-Gruppen

Er, tror jeg, gummi kan bære en statisk charge too.

Så længe du sidder i nærheden af et jordforbindes bit af metal og røre den jævnligt, ikke shuffle dine Féret for meget på gulvtæppet, og ikke pisken dig med katteskind du skal være i orden!
Old 12 November 2007, 03:06
Medlem Gruppen

Åh nej, Drrrr, tak for det råd. Jeg har netop haft visioner om mig med børnene grengnav deres balloner på mit bryst og holder dem til loftet, mega statisk, Gud Jeg føler mig dum, sorry. Jeg får min frakke og statiske håndled band!
Old 12 November 2007, 03:15
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tjpearson View Post
Åh nej, Drrrr, tak for det råd. Jeg har netop haft visioner om mig med børnene grengnav deres balloner på mit bryst og holder dem til loftet, mega statisk, Gud Jeg føler mig dum, sorry. Jeg får min frakke og statiske håndled band!
"MMMM!" Sidder der med gummihandsker på, siger "Lad os se nu" og rubs hands on blakket pulloverlignende, før de når ud til metal tilfælde af HDD ...
Old 12 November 2007, 03:23
Medlem Gruppen

OK, OK, føler slemt nok, som det is.Just tænker min kone råbe "Hvad var det bang", mig med mig pink handsker på og en rygning laptop foran mig, eller sidder fast til loftet.
Old 12 November 2007, 08:12
Donor-Gruppen

Vores hund bare kørte i var jeg grinet så meget.
Old 12 November 2007, 08:29
Medlem Gruppen

Kom derefter Mike0001, enhver rådgivning om, hvad harddisk jeg kan sætte i min Compaq Presario R3000, jeg mener kan det være en 3. part harddisk, som jeg kan købe hos MicroDirect eller Scan. Er der noget, jeg bør se ud for.
Old 12 November 2007, 09:07
Donor-Gruppen

Jeg købte en 160GB til min laptop (Seagate jeg tror), men det er kun et par år gamle. En ældre Dell nægtet at anerkende det drev sande størrelse, der er problemet. Det var tilfreds med en hurtig Hitachi 60GB drev selv.

Ældre BIOSes er ikke op til store HDDs.

Jeg købte fra ising.

Hvad har du nu?
Old 12 November 2007, 09:26
Medlem Gruppen

Jeg har ingen idé om, bange for at åbne den op, indtil I've got udskiftning drev ved hånden. Den bærbare computer er 4 år gammel, £ 1.500 nye, men jeg er sikker på, at jeg er betalt i løbet af de odds. Det er en Compaq Presario R3000, jeg køre XP og en ekstern Maxtor 300GB. Problemet er, at jeg er sikker på, at drevet er goosed som det fungerer bare om til surfing og lette kun bruge, hvis jeg skubber det derefter problemer start. Self diognostic test viser dårlige sektorer. Besluttede for £ 40ish kan lige så godt lægge i nye drev og jeg droppe Microsoft med decission at installere og kun bruge 'ubuntu' som operativsystem. Jeg primært bruger den bærbare computer for photograhy. Bare pågældende som jeg er ny til at åbne disse ting, og hvad kompatibilitet gerne. Jeg havde tænkt på'80GB Western Digital 2,5 tommer 5400 Scorpio 8MB cache ATA100 'tilgængelig fra Micro Direct, de er baseret i min del af landet og så eventuelle problemer ville være nemt at udveksle.
Old 12 November 2007, 14:11
Donor-Gruppen

Det lyder godt. Ved du, hvor harddisken er på denne model? På nogle du fjerner en skrue og trække den ud i sin Caddy, men på andre er du nødt til at famle omkring inde under tastaturet. Hverken er vanskeligt, men du har brug for at se de små skruer, der insisterer på at pinge hele værelse! Du bør være i stand til at hente en workshop manual billigere. Dette websted

http://www.electronicmanuals.co.uk/?...FQhCMAod9kNfzA

giver dem til en lav pris.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? nightstar CPU, bundkort og RAM 4 9 november 2009 10:30
Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk Cogglesz Drives & flytbare medier 1 30 marts 2009 09:28
Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. XPC465 Drives & flytbare medier 1 3 marts 2009 06:46
PSU, GPU, CPU og køkkenvask alex Cases & Strømforsyninger 7 10 marts 2008 00:12
Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? Computer Spec General Hardware Chat 8 15. sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.