vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Kumi keittiö käsineet ja kiintolevyn.

Reply

Thread Tools
Old 12 marraskuu 2007, 02:43
Jäsen

Default Kumi keittiö käsineet ja kiintolevyn.

Nyt olen saanut huomiota. Olen asentanut uuden kovalevyn minun laptop ja luin kaikki pelko yllään erityispainos ranne bändi ja maadoitukseen itsesi ydin maapallon ennen mucking noin kanssa pc sisältöä. Eikö olisi feesible vain pukeutua ohut tiukka asennusehdot pari vaaleanpunainen kumi keittiö käsineet, varmasti ei ole staattinen maksu siirtyy minut komponentteja käyttävät tätä menetelmää. Am I on typerä, anteeksi, jos olen, mutta se näyttää loogiselta minua!
Old 12 marraskuu 2007, 02:52
Rahoittajien ryhmän

Er, mielestäni kumi voivat suorittaa staattinen periä liikaa.

Niin kauan kuin istua lähelle maadoitettava vähän metallia ja kosketa sitä säännöllisesti, älä shuffle teidän FERET liikaa maton eikä piiskaa itseäsi kissan turkista teidän pitäisi olla kunnossa!
Old 12 marraskuu 2007, 03:06
Jäsen

Voi ei, Drrrr, kiitos neuvosta. Olen juuri ollut visioita minulle lapset hankaumajälkiä niiden ilmapallot minun rinnassa ja pysyttäytymällä niiden enimmäismäärän, mega staattinen, jumala mielestäni typerää, sorry. Minä saan takki ja staattisia ranne bändi!
Old 12 marraskuu 2007, 03:15
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by tjpearson View Post
Voi ei, Drrrr, kiitos neuvosta. Olen juuri ollut visioita minulle lapset hankaumajälkiä niiden ilmapallot minun rinnassa ja pysyttäytymällä niiden enimmäismäärän, mega staattinen, jumala mielestäni typerää, sorry. Minä saan takki ja staattisia ranne bändi!
"Mmmm!" Istuu siellä kumihansikkaat päällä, sanoo: "Katsotaanpa nyt" ja rubs käsiinsä epämääräisiin pullover ennen varten metallikotelo HDD ...
Old 12 marraskuu 2007, 03:23
Jäsen

OK, OK, tuntuu jo tarpeeksi paha, sillä se is.Just ajattelu vaimoni huuteli "mitä oli, että bang", minulle minulle vaaleanpunainen käsineet ja tupakoinnin kannettava tietokone edessäni, tai kiinni kattoon.
Old 12 marraskuu 2007, 08:12
Rahoittajien ryhmän

Meidän koira vain juoksi olin nauruun niin paljon.
Old 12 marraskuu 2007, 08:29
Jäsen

Tule sitten Mike0001, mitään neuvoja siitä, mitä kovalevy voin esittää minun Compaq Presario R3000, tarkoitan sitä, että se voi olla mikä tahansa 3rd party kiintolevylle, että voin ostaa MicroDirect tai Scan. Onko jotain, mitä minun pitäisi olla HAKU varten.
Old 12 marraskuu 2007, 09:07
Rahoittajien ryhmän

Ostin 160GB minun laptop (Seagate mielestäni), mutta se on vain pari vuotta vanha. Vanhempi Dell kieltäytyi tunnustamasta aseman todellisen koon, se on ongelma. Se oli tyytyväinen nopeasti Hitachi 60GB ajaa vaikka.

Vanhemmat BIOSit eivät ole suuria HDDs.

Olen ostanut Dabs.

Mitä sinulla on nyt?
Old 12 marraskuu 2007, 09:26
Jäsen

Minulla ei ole aavistustakaan, peloissaan avaa se saakka Minulla korvaamisesta ajaa käsin. Kannettavan tietokoneen on 4 vuotta vanha, £ 1500 uusi, mutta olen varma, että olen maksanut yli voittokertoimeksi. Se on Compaq Presario R3000, käytän XP: n ja ulkoisen Maxtor 300 Gt. Ongelmana on se, että olen varma, että asema on goosed koska se toimii aivan jtk surfaavat ja kevyt käyttää vain, jos en työnnä se sitten ongelmat alkavat. Self diognostic testit osoittavat virheelliset sektorit. Päättämiensä £ 40ish voisi yhtä hyvin ottaa uuden aseman ja olen pudottamalla Microsoftin kanssa decission asentaa ja käyttää vain 'ubuntu' kuin käyttöjärjestelmä. I pääasiassa käyttää kannettavaa tietokonetta varten photograhy. Just huolestunut olen uusi avaamista näistä asioista ja mitä yhteensopivuus on. Olin ajatellut'80GB Western Digital 2.5 tuuman 5400 Scorpio 8MB välimuisti ATA100 "saatavissa Micro Direct, ne perustuvat minun osa maasta samoin joten jos mitään ongelmia olisi helppo vaihtaa.
Old 12 marraskuu 2007, 14:11
Rahoittajien ryhmän

Tämä kuulostaa hyvältä. Tiedätkö, missä HDD on tähän malliin? Joissakin poistat ruuvi ja vedä se ulos sen teerasia mutta toiset joudut raapia sisällä nojalla näppäimistö. Kumpikaan ei ole vaikeaa, mutta sinun täytyy katsoa niitä pieniä ruuveja, että vaadittava pingaamalla huoneen toisella puolella! Sinun pitäisi pystyä lataamaan työpaja käsikirja halvemmalla. Tämä sivusto

http://www.electronicmanuals.co.uk/?...FQhCMAod9kNfzA

tarjoaa niitä edullisesti.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? nightstar CPUs, Emolevyt & RAM 4 9 marraskuu 2009 10:30
Ohje Turning Slave Hard Drive pääsivulle Hard Drive Cogglesz Drives & Removable Media 1 30th Mar 2009 09:28
Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. XPC465 Drives & Removable Media 1 3. Maaliskuu 2009 06:46
PSU, GPU, CPU ja keittiön pesuallas alex Kotelot & Virtalähteet 7 10th Mar 2008 00:12
Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? Tietokone eä Rautatavaran Chat 8 15 Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.