mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Keuken rubber handschoenen en een harde schijf.

Reply

Thread Tools
Old 12 november 2007, 02:43
Lid Fractie

Default Keuken rubber handschoenen en een harde schijf.

Nu heb ik uw aandacht. Ik ben het installeren van een nieuwe harde schijf aan mijn laptop, en ik lees alles de angst over het dragen van een speciaal polsbandje en aarding jezelf tot de kern van de aarde voordat mucken rond met de pc inhoud. Zou het niet feesible worden tot slechts een dunne strakke montage paar roze keuken rubber handschoenen te dragen, zeker geen statische lading zou gaan van mij naar de onderdelen met behulp van deze methode. Ben ik dom, sorry als ik ben, maar het lijkt mij logisch!
Old 12 november 2007, 02:52
Donor Groep

Eh, ik denk dat rubber kan een statische lading te dragen.

Zolang je zitten in de buurt van een geaard beetje van metaal en regelmatig aanraken, niet shuffle uw Feret te veel op het tapijt en doe jezelf niet zweep met kattenbont moet u alright!
Old 12 november 2007, 03:06
Lid Fractie

Oh nee, Drrrr, bedankt voor het advies. Ik heb zojuist had visioenen van mij met de kinderen hun ballonnen wrijven over mijn borst en steken ze aan het plafond, mega statische, god ik voel me dom, sorry. Ik krijg mijn jas en statisch polsbandje!
Old 12 november 2007, 03:15
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjpearson View Post
Oh nee, Drrrr, bedankt voor het advies. Ik heb zojuist had visioenen van mij met de kinderen hun ballonnen wrijven over mijn borst en steken ze aan het plafond, mega statische, god ik voel me dom, sorry. Ik krijg mijn jas en statisch polsbandje!
"Mmmm!" Zit daar met rubberen handschoenen aan, zegt: "Laten we eens kijken nu" en wrijft handen op wollige trui voordat hij uit voor metalen behuizing van de vaste schijf ...
Old 12 november 2007, 03:23
Lid Fractie

OK, OK, voelen al erg genoeg als het is.Just denken mijn vrouw riep: "Wat was die klap", me met me roze handschoenen aan en een rokende laptop voor me, of vast aan het plafond.
Old 12 november 2007, 08:12
Donor Groep

Onze hond liep in alleen ik was lachen zo veel.
Old 12 november 2007, 08:29
Lid Fractie

Kom op dan Mike0001, alle adviezen over wat harde schijf kan ik in mijn Compaq Presario R3000, bedoel ik kan het iedere 3rd party harde schijf die ik kan kopen MicroDirect of Scan. Is er iets dat ik moet uitkijken voor.
Old 12 november 2007, 09:07
Donor Groep

Ik kocht een 160Gb voor mijn laptop (Seagate denk ik), maar dat is slechts een paar jaar oud. Een oudere Dell weigerde werkelijke omvang van de drive te herkennen, dat is het probleem. Het was gelukkig met een snelle 60 GB Hitachi drive though.

Oudere BIOSsen zijn niet tot grote HDD.

Ik kocht van Dabs.

Wat heb je nu?
Old 12 november 2007, 09:26
Lid Fractie

Ik heb geen idee, bang om het te openen totdat ik de vervangende drive bij de hand hebt. De laptop is 4 jaar oud, 1500 pond nieuw, maar ik weet zeker dat ik betaald over de kansen. Het is een Compaq Presario R3000, run ik XP en een externe Maxtor 300GB. Probleem is dat ik weet zeker dat de schijf is Goosed als het werkt alleen over om te surfen en licht gebruik, als ik dan druk deze problemen te starten. Zelf diognostic tests blijkt slechte sectoren. Besloten voor EUR 40ish kan net zo goed zetten in een nieuw station en ik ben van Microsoft te laten vallen met de decission te installeren en alleen gebruik maken van 'ubuntu' als het besturingssysteem. Ik voornamelijk gebruik de laptop voor photograhy. Net zoals ik betrokken ben nieuw op de openstelling van deze dingen en wat is als compatibiliteit. Ik dacht aan '80GB Western Digital 2.5-inch 5400 Schorpioen 8MB cache ATA100 'beschikbaar vanaf Micro Direct, zij zijn gevestigd in mijn deel van het land en dus als er problemen zouden zijn gemakkelijk uit te wisselen.
Old 12 november 2007, 14:11
Donor Groep

Dat klinkt goed. Weet u waar de harde schijf is op dit model? Op sommige verwijdert u een schroef en trek het in haar caddy, maar op anderen moet je over scrabble in het kader van het toetsenbord. Evenmin is moeilijk, maar je moet die kleine schroeven die aandringen op pingen kant van de kamer kijken! U moet in staat zijn om een workshop manuele goedkoop downloaden. Deze site

http://www.electronicmanuals.co.uk/?...FQhCMAod9kNfzA

biedt hen tegen lage kosten.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? nightstar CPUs, Moederborden & RAM 4 9 november 2009 10:30
Hulp bij Turning Slave Hard Drive to Main Hard Drive Cogglesz Drives & Removable Media 1 30 mrt 2009 09:28
Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. XPC465 Drives & Removable Media 1 De 3 maart 2009 06:46
PSU, GPU, CPU en de keukengootsteen linasita Cases & Power Supplies 7 10 mrt 2008 00:12
Harde schijf Probleem - Waarom kan ik mijn computer al mijn harde schijven? Computer Spec Algemeen Hardware Chat 8 15e Sep 2006 03:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.