![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg ønsker at køre 2 dvd-drev i min PC, en en brænder, den anden en læser. Mit spørgsmål er om der er oprettet, er det master og slave, og som man går først og sidst på IDE-kabel? Tak for din hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det betyder ikke noget.
| |||
| |||
| tak. så det gør ikke noget ved whicg indstilling stifterne er fastsat på dem, dvs slave., mester? |
|
| |||
| |||
| Hvis du sætter jumpers til Cable Select, kan de bare være tilsluttet og IDE kabel beslutter, hvilket er mester. Ellers jumper en som master og en som slave og forbinde enten måde at kablet. Enhver anden kombination beder om problemer! Jeg har haft problemer alligevel med uforenelig drev: individuelt, de arbejder fin e, men de kan ikke lide at dele et kabel, men det skal være sjældne.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle dvd-brændere gerne være master-drev (dvs. Pioneer), så selv om det sandsynligvis vil virke fint på enten, det koster ikke noget at gøre det master
| |||
| |||
| davsas, du er ikke i Sheffield af nogen chance?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Undskyld det var et ret vagt svar, dybest set indstille drevene til cable select. Derefter drev på den endelige stikket på båndet vil være master og den anden på linje vil være slave. |
|
| |||
| |||
| Tak for alle jeres hjælp. Mike, ikke ked af im ikke i Sheffield, Im i Wiltshire |
|
| |||
| |||
| Ok, bare et gæt, din moniker var et anagram af en person, jeg kendte.