![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik wil 2 DVD drives draaien in mijn PC, een een brander, de andere een lezer. Mijn vraag is er op ingesteld, dat meester en slaaf, en die gaat een eerste en laatste op de IDE-kabel? Bedankt voor uw hulp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het maakt niet uit.
| |||
| |||
| bedankt. dus het doet er niet toe op whicg het instellen van de pennen zijn ingesteld op hen, dat wil zeggen slaaf., meester? |
|
| |||
| |||
| Als u de jumpers ingesteld op Cable Select, kunnen ze gewoon worden aangesloten en de IDE-kabel beslist welke meester. Anders jumper een als master en als slave en een verbinding van beide manier om de kabel. Elke andere combinatie is vragen om moeilijkheden! Ik heb toch problemen met incompatibele drives: individueel werken ze fin e maar ze doen er niet van om een kabel te delen, maar dat moet zeldzaam zijn.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige DVD-branders graag de master schijf (dwz Pioneer), dus hoewel het waarschijnlijk zal goed werken op beide, het kost niets te maken master
![]() Als u kiest voor CS (Cable Select) Zorg ervoor dat deze instelling wordt gekozen in de bios ook. Ook de kapitein drive moet worden aan het eind van de IDE-kabel, met de slave in het midden. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| davsas, je bent niet in Sheffield door een toeval?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Sorry dat was een nogal vaag antwoord, in feite stel de stations tot de kabel te selecteren. Dan is de drive op de definitieve aansluiting op het lint wordt de master en de tweede in lijn zal de slaaf. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor al je hulp. Mike, geen sorry im not in Sheffield, Im in Wiltshire |
|
| |||
| |||
| Ok, maar een gok, je bijnaam was een anagram van iemand die ik kende.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blue-ray-schijven | redden137 | Drives & Removable Media | 5 | 20 apr 2008 09:59 |
| Harde schijven | twiggs396 | Algemeen Hardware Chat | 8 | De 7 april 2008 10:31 |
| DVD-stations worden erkend als cd-stations? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19 Jan 2008 14:05 |
| Beide Mijn cd-drives Won't Lees Anything! | Eldragonoscuro | Drives & Removable Media | 1 | 22 okt 2007 06:47 |
| Te veel Schijven | pandahead | Drives & Removable Media | 7 | De 9 juli 2007 11:46 |
| Thread Tools | |
| |