![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg ønsker å kjøre 2 DVD-stasjoner i min PC, en en brenner, det andre en leser. Mitt spørsmål er om det satt opp det herre og slave, og som man går først og sist på IDE-kabelen? Takk for hjelpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det spiller ingen rolle.
| |||
| |||
| takk. så det gjør ikke saken whicg innstilling pinnene er satt på dem, dvs. slave., master? |
|
| |||
| |||
| Hvis du setter hopperne til Cable Select kan de bare være koblet opp og IDE-kabelen avgjør hvilke er master. Ellers jumper en som herre og én som slave, og koble hver vei til kabelen. Enhver annen kombinasjon er å be om trøbbel! Jeg har hatt problemer likevel med uforenlige stasjoner: individuelt de arbeider fin e men de liker ikke å dele en kabel, men det må være sjeldne.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enkelte DVD-brennere liker å være herre stasjonen (f.eks Pioneer), så selv om det trolig vil fungere fint på begge, koster det ingenting å gjøre det mester
| |||
| |||
| davsas, er du ikke i Sheffield av noen sjanse?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Beklager det var heller vage svar, i utgangspunktet satt stasjonene på kabelen velge. Da stasjonen på den siste kontakten på båndet vil være master og den andre på linjen vil være slave. |
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen. Mike, nei sorry im ikke i Sheffield, Im i Wiltshire |
|
| |||
| |||
| Ok, bare en gjetning, var din moniker et anagram av noen jeg kjente.
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp, ikke forstår ulike CD / DVD-stasjoner | 2424frag | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 8 mai 2008 12:08 |
| Harddisker | twiggs396 | General Hardware Chat | 8 | 7 april 2008 10:31 |
| DVD-stasjoner som blir anerkjent som CD-stasjoner? | Axegrinder | Drivere og flyttbare medier | 5 | 19 januar 2008 14:05 |
| For mange stasjoner | pandahead | Drivere og flyttbare medier | 7 | 9 juli 2007 11:46 |
| Harddisker | lloyd.cardiff | Drivere og flyttbare medier | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Thread Tools | |
| |