![]() |
|
| |||
| |||
| Har nogen arbejdede ud af, hvordan du får denne til at arbejde? Jeg stikket i en startbar USB RAM-drev og indstille Q35 at starte fra et flytbart drev, men det aldrig nogensinde ser drevet og kun går til sin normale boot skærmen. Jeg kan ikke engang få grub4dos at se USB-drev. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har et operativsystem på drevet?
| |||
| |||
| Nå, ja, jeg har prøvet forskellige versioner af Linux, men ingen virkelig arbejdet. Jeg har forsøgt dd Ing billedet på det drev og også HP nytte at gøre en startbar drev, men ingen held. Hvis du kender et websted med et anlæg, der faktisk fungerer, vil jeg prøve det. Problemet er, er dette den 1. PC jeg har haft som kan boote fra USB, jeg oplevede på denne måde med dvd'er og cd'er kun. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Desværre HP utility er den ene jeg forsøgte! Jeg begynder at synes, at denne maskine ikke starte op fra USB ... |
|
| |||
| |||
| Gå ind i den bærbare computer BIOS og sørg for, at der er muligheder for at starte op fra USB, hvis der er at sikre, at de er aktiveret. |
|
| |||
| |||
| Det er her, jeg er forvirret. Valgmulighederne er HDD CD / DVD Flytbare medier???? Denne pc har ikke en FDD men har USB-og en kortlæser ombord. |
|
| |||
| |||
| USB-drev kommer under flytbare medier. Sørg for at det er indstillet som den første opstartsenhed. |
|
| |||
| |||
| Prøv en anden USB-port ...? |
|
| |||
| |||
| Udfærdiget begge! Sjove ting er, grub4dos ikke synes at ligesom USB drev enten! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Frakobling harddisk fra Samsung R710 laptop | Scottuk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 3 juni 2009 19:44 |
| Samsung HHD Harddisk Sidder du fast i PIO Mode | adam | Drives & flytbare medier | 12 | 28 marts 2009 12:42 |
| Boot fra min pen-drev | kknight0506 | Windows-operativsystemer | 5 | 29th Apr 2007 08:42 |
| Harddisk - Hvilke foretrækker du, Maxtor eller Samsung? | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 25. sep 2006 11:46 |
| Thread Tools | |
| |