![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onko kukaan toiminut, miten voit saada tämän toimimaan? I plug on bootable usb ram ajokykyyn ja asettaa Q35 käynnistää irrotettavalta asemia, mutta se ei ikinä näkee ajokykyyn ja vain menee sen normaalin käynnistyksen ruudulla. En voi edes grub4dos nähdä usb-asemaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun on käyttöjärjestelmä ajaa?
| |||
| |||
| No, kyllä, olen yrittänyt eri versiot Linux, mutta ei oikein toiminut. Olen yrittänyt dd Ing kuvan päälle aseman ja myös HP apuohjelma tehdä bootable ajaa, mutta ei onnea. Jos tiedät sivuston, jonka asennus, joka todella toimii, aion kokeilla sitä. Ongelmana on, tämä on 1. PC minulla on ollut, jotka saattaisivat käynnistää usb, olen kokenut tekevät tästä DVD-ja CD-levyjä vain. |
|
| |||
| |||
| Kokeile tätä: http://www.google.co.uk/search?q=how...L_enGB234GB234 |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti HP apuohjelma on yksi olen yrittänyt! Olen alkanut epäillä, tämä kone ei käynnisty USB ... |
|
| |||
| |||
| Hyppää sisältöön kannettavan tietokoneen BIOS-ja varmista, että on olemassa vaihtoehtoja käynnisty USB, jos on varmistaa, että ne ovat käytössä. |
|
| |||
| |||
| Tämä on, jos olen sekava. Vaihtoehdot ovat HDD CD / DVD Irrotettava media?? Tämä PC ei ole FDD mutta on USB-ja kortinlukijaa laivalla. |
|
| |||
| |||
| USB ajaa kuuluu siirrettävä tietoväline. Varmista, että se on asetettu ensimmäisen Käynnistyslaitteen. |
|
| |||
| |||
| Kokeile toista USB-portti ...? |
|
| |||
| |||
| Tehty molempia! Hassu asia on, grub4dos ei tunnu pitävän USB ajaa joko! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Katkaiseminen kovalevy alk. Samsung R710 kannettava tietokone | Scottuk | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 3. Jun 2009 19:44 |
| Samsung HHD Hard Drive Stuck in PIO Mode | adam | Drives & Removable Media | 12 | 28th Mar 2009 12:42 |
| Boot minun kynä-asema | kknight0506 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 29th Apr 2007 08:42 |
| Kovalevy - Mitä pidätte parempana, Maxtor tai Samsung? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 5 | 25 Sep 2006 11:46 |
| Thread Tools | |
| |